Japp. Misstänker att en av dem är ulv 4.
De andra anser jag nog vara avslöjade.
ja så kan det vara.
Varför misstänker du det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att jag tror de tänkte kuppa (och det hade ju lyckats) men att en av dem missade.ja så kan det vara.
Varför misstänker du det?
Intressant att bumpo också röstar på Q.
Om min ulvradar är fungerande så tror jag att 3 ulvar kan vara inringade.
För att jag tror de tänkte kuppa (och det hade ju lyckats) men att en av dem missade.
Mja jag är lite spooky på Gabby_Ossi fortfarande som en fjärde lyamedlem faktiskt?För att jag tror de tänkte kuppa (och det hade ju lyckats) men att en av dem missade.
Jag undrar samma. Känns som att det vore ett väldigt vågat spel så här tidigt.Vadå, tror ni att ulvarna gått ihop för att rösta ut Q?
Mja jag är lite spooky på Gabby_Ossi fortfarande som en fjärde lyamedlem faktiskt?
Vadå, tror ni att ulvarna gått ihop för att rösta ut Q?
Det är klart att det är möjligt men varför röstade hon isf inte på dig?Mja jag är lite spooky på Gabby_Ossi fortfarande som en fjärde lyamedlem faktiskt?
Har du något nytt att bygga de misstankarna på eller är det fortfarande bara för att jag somnade på soffan (efter att ha åkte buss hela föregående natt) och sedan vaknade?![]()
tex?Röstade på snurrfian först av alla igår- och inte hunnit delta så mycket sedan imorse då hon frågade habina ang om jag eller Idahoe skulle vara ulvar och hur hon menade med räddningsröster . Fortfarande ett frågetecken för mig - behöver se mer av hennes tankar
Ja, jag tror däremot inte att det var för att de misstänker att hon har någon spännande roll eller nåt utan mest för att hon är enkel att motivera en röst på.Vadå, tror ni att ulvarna gått ihop för att rösta ut Q?