Alibi? Ulvar gör saker de inte "borde" ibland. Minns er plan om superalibi när ni jagade KillaJag orkar eg inte argumentera mer men varför skulle jag ändrat till hemlig om jag var ulv?
Jag kunde lika gärna lagt en uddaröst på Ida...
@Niyama - jag blev inte sur förut men jag tycker du blir tröttsam för det spelar ingen roll vad jag svarar dig och då tycker jag du kan sluta tjata.
Alltså jag var supermisstänkt när jag kom in i leken igen, det blir så ibland. Och jag kände att det inte spelar nån roll vad jag skriver för allt kommer vändas mot mig. Det är så ulvlekar är. Du måste ju inte svara mig, det är ju frivilligt hur mycket man vill försvara sig. Men det är klart att jag kommer fortsätta misstänka dig så länge inget händer som gör att jag tänker om.
Nä, det känns som att du tar det personligt på ett sätt som det inte är? Och ja, jag vill vinna. Innan bumpo lynchades brydde jag mig inte om ifall jag skulle bli lynchad för goda kunde vinna ändå. Nu får inte en god lynchas så nu kommer jag kämpa, haha. Tror jag, imorgon kanske jag inte pallar. Det visar sig.Jag har försökt vända och vrida för att se om du skulle kunna vara god men du beter dig som om detta är en personlig vendetta för dig och du - den får du gärna vinna för det är liksom inte så viktigt för mig som för dig.
Det var det om käket, det kändes som att du ville döda alla tankar på att jag kunde ha käkats pga rösten på Gabby. Och sen när Gabby försvarade dig i det jag citerade innan ikväll.Jag skulle också vilja se citat på att jag försvarat Gabby för nu börjar det likna amsagor....