Tror du att det kan vara endast en ulv kvar då? Eller tänker du att Niyama misstänker en kollega när hon misstänker Gabby?
Jag har uteslutit dig helt i lyan, är rätt övertygad om att du är god efter vad Habina skrivit. Jag har, som jag skrivit tidigare, inte fått någon ond känsla av Niyama, jag tycker att hon har resonerat vettigt och röstat på ett sätt som gör att jag inte uppfattar henne som ulv och i så fall lämnar det LenaH och Gabby. Dock är jag inte helt säker, Niyama skulle absolut kunna lura mig och jag blir ju inte mer säker av att du misstänker henne nu. Därför jag försöker få lite klarhet i varför du tror mindre på LenaH som ond, eftersom jag själv haft närmare för att placera henne i lyan än Niyama.
Av diskussionerna som varit så ser jag det som högst osannolikt att Niyama och LenaH skulle sitta i lyan tillsammans (även om det hade varit ett smidigt sätt att distansera sig på och säkerställa att max en ulv skulle åka i dubbellynchen

) och då återstår Gabby + en av dem, under förutsättning att det är två ulvar kvar.