Haha, bra lärdom! Men min magkänsla satte ju qitis, LenaH, Art, fio och Emro åt rätt håll i alla fall, så helt värdelös var den inte. Sedan var det inte förrän idag som jag började fatta att du var god, men det är en annan sak.

Tack. :)
Tycker du var jätteduktig. Och kul med en ny som kommer med så mycket teorier direkt :up:.
 
Haha, bra lärdom! Men min magkänsla satte ju qitis, LenaH, Art, fio och Emro åt rätt håll i alla fall, så helt värdelös var den inte. Sedan var det inte förrän idag som jag började fatta att du var god, men det är en annan sak.

Tack. :)
Du var riktigt duktig! I de två första lyncherna så röstade du på ulvar.
 
@fio att du fick en rad är nog mkt mitt fel :p trodde du kanske var röstfifflare efter din dialog med cirkus.

I övrigt är jag skitsur att ni käkade mig när jag för en gångs skull fick vara siare. Hade ju iaf hittat en ulv om jag fått leva ;)
 
Just ja, måste bara berätta. Natt 1 så hade jag en mycket dramatisk dröm om att siarlärlingen käkades av ulvarna (fast i drömmen var det Qitis). Jag vågade inte berätta om drömmen ens i OT-färg för det kändes lite väääl skumt när sedan just den rollen rök direkt på morgonen... :D
 
Just ja, måste bara berätta. Natt 1 så hade jag en mycket dramatisk dröm om att siarlärlingen käkades av ulvarna (fast i drömmen var det Qitis). Jag vågade inte berätta om drömmen ens i OT-färg för det kändes lite väääl skumt när sedan just den rollen rök direkt på morgonen... :D
Sjukt! Jag ville ju käka Q så sanndröm som blandades ihop.

Jag har ett svagt minne att jag drömde för några/någon månad sedan att jag blev ulv i en Niyama lek!

Att drömma om lekarna är väldigt i början av sin karriär
 
Gudars. Jag är jätteledsen att jag var en så dålig deltagare. Jag hade verkligen inte den tid på leken som leken och ni andra deltagare förtjänade.

Min ulv-radar är dock någorlunda intakt bortsett från det där snedsteget med LenaH.

Och jag får alltid så jäkla mycket magkänsla som är helt omöjligt att formulera och motivera i ord så att det kommer något vettigt och konkret ur det. Försökte smygspela lite på jobbet under kvällen, men blev ständigt ropad på för att göra något så jag var om möjligt mer osammanhängande än vanligt.

Tack ändå för leken :)
 
Sjukt! Jag ville ju käka Q så sanndröm som blandades ihop.

Jag har ett svagt minne att jag drömde för några/någon månad sedan att jag blev ulv i en Niyama lek!

Att drömma om lekarna är väldigt i början av sin karriär

Haha, sant!

Jag kan tro att det är vanligt. Hjärnan på högvarv i flera dagar, klart den måste sortera lite på nätterna. :rofl:
 
Gudars. Jag är jätteledsen att jag var en så dålig deltagare. Jag hade verkligen inte den tid på leken som leken och ni andra deltagare förtjänade.

Min ulv-radar är dock någorlunda intakt bortsett från det där snedsteget med LenaH.

Och jag får alltid så jäkla mycket magkänsla som är helt omöjligt att formulera och motivera i ord så att det kommer något vettigt och konkret ur det. Försökte smygspela lite på jobbet under kvällen, men blev ständigt ropad på för att göra något så jag var om möjligt mer osammanhängande än vanligt.

Tack ändå för leken :)
Du var ju den som hade mest koll! 😊
Och rösten på mig förstår jag, jag testade ju lite gränser med mitt spel.
 
@fio att du fick en rad är nog mkt mitt fel :p trodde du kanske var röstfifflare efter din dialog med cirkus.

I övrigt är jag skitsur att ni käkade mig när jag för en gångs skull fick vara siare. Hade ju iaf hittat en ulv om jag fått leva ;)

Jag trodde ju också att hon var röstfifflare pga den dialogen.
Jag tänkte inte ens tanken att röstfifflaren inte var inne vid DL1 och därför inte la en extra röst - för det antar jag att jag hade fått som spioninfo i så fall.

Jag var också rätt säker på Artline och Mada som ulvar, men det räcker ju att en jäkel lurar en
 
Jag trodde ju också att hon var röstfifflare pga den dialogen.
Jag tänkte inte ens tanken att röstfifflaren inte var inne vid DL1 och därför inte la en extra röst - för det antar jag att jag hade fått som spioninfo i så fall.

Jag var också rätt säker på Artline och Mada som ulvar, men det räcker ju att en jäkel lurar en

Du fick raden om ängeln, för det fanns inget mer att skicka och tänkte att du skulle fatta det om du fick just den raden :)
 
Du fick raden om ängeln, för det fanns inget mer att skicka och tänkte att du skulle fatta det om du fick just den raden :)

Jag förstod att det inte fanns mer att skicka.
Jag var rätt säker på att röstfifflaren inte lagt någon PM röst av de skälen som fio redovisade - därför trodde jag också att det var hon och inte att röstfifflaren helt enkelt inte var inne den DL
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 476
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 263
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 264
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 045
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp