Jag satt in i det sista och väntade på din röst nu till sista lynchen för jag verkligen inte ville rösta på Emro. Sen röstade jag och ändrade inte när jag såg att du också röstade där för jag litade på dig. :up::cautious:

Hur kunde du lita på henne?
Hon var ju skitskum leken igenom. Art också.
 
Jag satt in i det sista och väntade på din röst nu till sista lynchen för jag verkligen inte ville rösta på Emro. Sen röstade jag och ändrade inte när jag såg att du också röstade där för jag litade på dig. :up::cautious:
Jag var nog annars den flest trodde på som ulv :p
Jag kan lugna dig med att rent statistiskt sätt så brukar jag vara god. Av 7 eller 8 lekar har jag bara varit ond i 2, alltså är det lika hög chans att jag är ond som att jag är ängel (det har jag också varit 2 gånger) :laugh:
 
Haha, jag måste verkligen missat något där. I mina anteckningar står det "god? pga magkänsla" :idea:. Men såhär med facit i hand... :banghead:

Art hade jag som ulv i alla fall. :p

akta dig för magkänslan! Den funkar sällan bra. Samma med dom som försöker stryka en medhårs - dom är oftast skumma.

men du, jag måste ju säga att jag är väldigt impad av din första lek! Jag fattade att du var god när du blev mer och mer förvirrad
 
akta dig för magkänslan! Den funkar sällan bra. Samma med dom som försöker stryka en medhårs - dom är oftast skumma.

men du, jag måste ju säga att jag är väldigt impad av din första lek! Jag fattade att du var god när du blev mer och mer förvirrad

Haha, bra lärdom! Men min magkänsla satte ju qitis, LenaH, Art, fio och Emro åt rätt håll i alla fall, så helt värdelös var den inte. Sedan var det inte förrän idag som jag började fatta att du var god, men det är en annan sak.

Tack. :)
 
Vill tillägga att det stämde att jag inte hann ändra rösten ifrån Lenis. Dock så kände jag att det inte gjorde något att en god rök men jag tror ändå inte att jag hade hunnit även om jag hade varit god.

FÖRLÅT @Lenis ! Lovar att aldrig rösta på dig igen.

Jag trodde på dig :) men sen fick jag ju ett helvete att försöka förklara min röst på fio istället så tack för den :p
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 124
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 857
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 765
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 562
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp