Bukefalos 28 år!

Men nu tvingar ni ju mig att rösta på LenaH för att rädda mig själv..

Fio röstar på LenaH

FFör att rädda mig själv och för att hon inte släpper den där dumma teorin om min icke existerande röst
 
Äsch, jag måste väl rösta nu men jag har verkligen ingen aning var jag borde lägga rösten. Det står mellan LenaH, fio och Mirtai, men jag har inget starkt case mot någon av dem, ni är alldeles för duktiga och gör mig förvirrad. Men jag kör på magkänslan.

xfie röstar på LenaH pga siarfiskeriet
 
Men nu tvingar ni ju mig att rösta på LenaH för att rädda mig själv..

Fio röstar på LenaH

FFör att rädda mig själv och för att hon inte släpper den där dumma teorin om min icke existerande röst
Vem hade du röstat om du inte hade behövt rädda dig själv och om DL hade varit om en timme?
 
Och frågan är om inte fio kanske är god ändå men att cirkus, q och g-a ser chansen att få det mellan två goda?
 
Men nu tvingar ni ju mig att rösta på LenaH för att rädda mig själv..

Fio röstar på LenaH

FFör att rädda mig själv och för att hon inte släpper den där dumma teorin om min icke existerande röst
Sorry, varför är alla så sena?!? :rofl:
 
Ta bort cirkus och lägg in någon annan
Jag tycker du borde tänka att jag inte ska vara med i den gruppen om jag får tala i egen sak. :p
fio då? har du plötsligt ändrat dig till att hon är god ändå nu ?
Jag tyckte mest det var skumt att det hakades upp sig så pass på hennes icke tredje röst igår.
Jag kan tänka mig att du rent av är i lyan själv och försöker rikta misstankarna mot andra än dig själv
Skulle inte förvåna mig alls. Framförallt om LenaH är ulv , viket jag tror.
 
Jag tycker du borde tänka att jag inte ska vara med i den gruppen om jag får tala i egen sak. :p
fio då? har du plötsligt ändrat dig till att hon är god ändå nu ?
Jag tyckte mest det var skumt att det hakades upp sig så pass på hennes icke tredje röst igår.
Jag kan tänka mig att du rent av är i lyan själv och försöker rikta misstankarna mot andra än dig själv
Skulle inte förvåna mig alls. Framförallt om LenaH är ulv , viket jag tror.
Jag är inte främmande för tanken att både hon är Lena är goda
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 494
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 242
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 034
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 794
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp