Bukefalos 28 år!

Jag känner mig också rätt trygg med att @qitis är god pga det cirkus skrev - hade q varit ond hade hon inte valt cirkus till BM och cirkus var god och vad gäller @Jfrelin så borde hon också vara god äh vafan, jag kommer inte ihåg varför nu men hon får vara det.
Ska gå tillbaka när jag sitter vid datorn.

Vad gäller de andra så vetefan.
 
Jag känner mig också rätt trygg med att @qitis är god pga det cirkus skrev - hade q varit ond hade hon inte valt cirkus till BM och cirkus var god och vad gäller @Jfrelin så borde hon också vara god äh vafan, jag kommer inte ihåg varför nu men hon får vara det.
Ska gå tillbaka när jag sitter vid datorn.

Vad gäller de andra så vetefan.
Varför Jfrelin hamnat lite åt det godare hållet för mig är att Harrysen la en tredje röst på henne tidigt.
Den utanför lyan borde inte lägga en sån röst på en i lyan i det skedet. Tänker jag
Även Glimra la en snabb andraröst på Jfrelin och jag har ju tanken att om Glimra är ulv att harrysen på det sättet också vinkar febrilt genom att följa en ulvs första röst ? (Nu är vi väl överens om att jag inte är ulv så det går att sortera bort mig får samma tanke ?)
 
Hm, nu får jag byta plats på lite pusselbitar känner jag 😅. Men ska iväg till sjukhuset och plocka stygn nu och flytta hästen till fodervärd ikväll så förvänta er inte några större genomgångar idag från min sida.
 
Som jag skrev i mitt röstinlägg så valde jag att inte rösta på Harrysen för att jag inte förstod resonemangen. Eftersom det var väldigt kört där i röstningen så vore det väl ändå smartare att bara rösta med alla andra och smälta in om vi var kollegor?
Iom att Harrysen var utanför lyan så kan ju ingen i lyan veta säkert vem som är deras kompis.nu misstänker jag ju att Harry vinkat väldigt bra både genom BM -valet och i sina röster genom leken
Hon fick god skolning i hur man spelar smart som ond förra gången när hon var i lyan med mig och @cirkus :D
 
Varför Jfrelin hamnat lite åt det godare hållet för mig är att Harrysen la en tredje röst på henne tidigt.
Den utanför lyan borde inte lägga en sån röst på en i lyan i det skedet. Tänker jag
Även Glimra la en snabb andraröst på Jfrelin och jag har ju tanken att om Glimra är ulv att harrysen på det sättet också vinkar febrilt genom att följa en ulvs första röst ? (Nu är vi väl överens om att jag inte är ulv så det går att sortera bort mig får samma tanke ?)
Nä, att du inte är ulv har jag tänkt sen cirkus dog.

Det har varit min tanke om @Glimra också men vi ska inte glömma att Harry aldrig varit ond utanför lyan och kanske inte gjort som förväntat? JAg blev också lite brydd över Glimras fråga ovan - hade hon varit i lyan borde hon vetat vad det betyder eller är det bara spel för gallerian? :D
 
Nä, att du inte är ulv har jag tänkt sen cirkus dog.

Det har varit min tanke om @Glimra också men vi ska inte glömma att Harry aldrig varit ond utanför lyan och kanske inte gjort som förväntat? JAg blev också lite brydd över Glimras fråga ovan - hade hon varit i lyan borde hon vetat vad det betyder eller är det bara spel för gallerian? :D
Det är ju 10000:- frågan det :p
 
Om nu glimra är god (funderar på om det ändå kan vara så -Harrys tredje röst kan ju lika gärna vara för att två goda röstat på en hon vet säkert är god kom jag på ) så borde alltså @Gabby_Ossi och @Kilauea vara ulvar om inte @LenaH lurat brallorna av mig då :down:
Så önskar lite mer input från dig @Glimra så jag får mer att gå på ang dig
Vi är inte så många kvar nu
 
Hur blir en spelare insläppt? Jag gick tillbaka och läste i anmälningstrådens start men om det står missade jag det.
Nu är jag inte LL. Men det står på inget om det vare sig i anmälningstråden eller lekstarten. Tror det var därför @Niyama skrev ut det så vi skulle veta det helt enkelt.
Insläppt i lyan blir man om man får vara delaktig i konversationen som de har tillsammans med LL
(Precis som du har en konversation med LL på pm när du fick din roll )
 
Om nu glimra är god (funderar på om det ändå kan vara så -Harrys tredje röst kan ju lika gärna vara för att två goda röstat på en hon vet säkert är god kom jag på ) så borde alltså @Gabby_Ossi och @Kilauea vara ulvar om inte @LenaH lurat brallorna av mig då :down:
Så önskar lite mer input från dig @Glimra så jag får mer att gå på ang dig
Vi är inte så många kvar nu
Jag önskar att jag hade lurat brallorna av dig för det är alltid lika kul! :p
 
Nu är jag inte LL. Men det står på inget om det vare sig i anmälningstråden eller lekstarten. Tror det var därför @Niyama skrev ut det så vi skulle veta det helt enkelt.
Insläppt i lyan blir man om man får vara delaktig i konversationen som de har tillsammans med LL
(Precis som du har en konversation med LL på pm när du fick din roll )
Jo det förstår jag nu, att de får prata med varandra. Men är det LL som väljer att nu får svarta fåret vara med, är det för att harrysen blev lynchad (eller om blivit käkad) eller när ulvarna listar ut vem det är?
 
Jo det förstår jag nu, att de får prata med varandra. Men är det LL som väljer att nu får svarta fåret vara med, är det för att harrysen blev lynchad (eller om blivit käkad) eller när ulvarna listar ut vem det är?
Tror att LL tyckte det och inget annat (i så fall borde det stått i lekstarten annars )

Hur går dina tankar om oss som är kvar i leken :)
Det är jag intresserad av höra mer från dig om
 
Har lite funderingar och tankar nu. Det har varit uppe att jag röstat på Lobelia som BM för att vi sitter i lyan tillsammans vilket nu inte visar sig vara fallet i och med hennes roll som siarlärling. Heffaklumpens röst på mig som BM var med stor sannolikhet inte sann som ulv i fårakläder.

Har helt släppt tanken på Jfrelin som ond vid det här laget eftersom Harrysen la en röst där i DL2 och rimligtvis inte borde riskera att själv vara med och lyncha en ulv. Visst som alibiröst men inte så tidigt?

Gabby_Ossi har däremot enbart röstat på goda vad jag kan se, men å andra sidan vet jag inte om det säger något eftersom jag förmodligen inte heller har gjort det? Däremot skrev LenaH att hon är en jäkel på att spela ulv så hon är definitivt en av mina misstänka.

Kilauea vet jag inte vad jag tror om. Har visserligen röstat på Harrysen två gånger men hängde med i röstningen på cirkus och sedan sista på Harrysen i DL3. Vet inte vad det innebär.
 
Har lite funderingar och tankar nu. Det har varit uppe att jag röstat på Lobelia som BM för att vi sitter i lyan tillsammans vilket nu inte visar sig vara fallet i och med hennes roll som siarlärling. Heffaklumpens röst på mig som BM var med stor sannolikhet inte sann som ulv i fårakläder.

Har helt släppt tanken på Jfrelin som ond vid det här laget eftersom Harrysen la en röst där i DL2 och rimligtvis inte borde riskera att själv vara med och lyncha en ulv. Visst som alibiröst men inte så tidigt?

Gabby_Ossi har däremot enbart röstat på goda vad jag kan se, men å andra sidan vet jag inte om det säger något eftersom jag förmodligen inte heller har gjort det? Däremot skrev LenaH att hon är en jäkel på att spela ulv så hon är definitivt en av mina misstänka.

Kilauea vet jag inte vad jag tror om. Har visserligen röstat på Harrysen två gånger men hängde med i röstningen på cirkus och sedan sista på Harrysen i DL3. Vet inte vad det innebär.
Blir ju lite fel att säga, men jag misstänkte cirkus och la första rösten där. Inte så jag hakade på en enkel röst liksom. Kolla röstlistorna.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 391
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 498
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 155
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 104
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp