Gabby_Ossi har däremot enbart röstat på goda vad jag kan se, men å andra sidan vet jag inte om det säger något eftersom jag förmodligen inte heller har gjort det? Däremot skrev LenaH att hon är en jäkel på att spela ulv så hon är definitivt en av mina misstänka.
Har dåligt med batteri och ingen laddare med mig så väljer att rösta nu. Citerar mitt eget tidigare inlägg. Efter att ha kikat i röstlistan så känns det här mest rätt. Kan vara bybo med lika dålig koll som mig men det känns inte troligt. Har röstat på enbart goda hittils vad jag kan se och det tycker jag känns ulvigt.

Glimra röstar på Gabby_Ossi
 
Tänker att kilauea kan vara bra att syna?
Jag har något jag inte riktigt kan sätta fingret på vad men något känns lite off ? Jag funderar på om hon strukit mig lite medhårs under leken ?
Men kan även tänka mig att g_o kan vara ond men har teoriat lite mer omfattande (vilket förstås inte behöver betyda något )
Svårt
 
Tänker att kilauea kan vara bra att syna?
Jag har något jag inte riktigt kan sätta fingret på vad men något känns lite off ? Jag funderar på om hon strukit mig lite medhårs under leken ?
Men kan även tänka mig att g_o kan vara ond men har teoriat lite mer omfattande (vilket förstås inte behöver betyda något )
Svårt
Haha, det enda som jag reagerat på är att @Kilauea använt ordet svårt flera gånger i leken och det gör hon ofta som ulv! :rofl:
 
Tänker att kilauea kan vara bra att syna?
Jag har något jag inte riktigt kan sätta fingret på vad men något känns lite off ? Jag funderar på om hon strukit mig lite medhårs under leken ?
Men kan även tänka mig att g_o kan vara ond men har teoriat lite mer omfattande (vilket förstås inte behöver betyda något )
Svårt
Jag tänkte lite på att Gabby röstade på Glimra igår istf att följa strömmen och idag röstar Glimra på Gabby?

Tel samtal, återkommer.
 
DL 4

19.23 Kilauea röstar på Glimra
20.01 Glimra röstar på Gabby_Ossi
20.19 Jfrelin röstar på Glimra


Glimra 2
Gabby_Ossi 1
 
Äh, jag orkar inte vänta.

LenaH röstar på Gabby_Ossi

helt enkelt för att hon hittills röstat på goda (förutom Glimra som vi inte vet) och oledoledoff.
 
DL 4

19.23 Kilauea röstar på Glimra
20.01 Glimra röstar på Gabby_Ossi
20.19 Jfrelin röstar på Glimra
21.10 LenaH röstar på Gabby_Ossi


Glimra 2
Gabby_Ossi 2
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 678
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 821
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 644
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp