Ulvlekarnas Hall of Fame

Var ju tvungen att läsa igenom den här tråden igen å insåg att min fantastiska :p första-dags teori i Cirkus Maximus saknas:

Det jag lite reagerar på just nu är Idahoe som skriver "God" med stor bokstav när hon talar om Ficktjuven och "ond" med liten bokstav. Det känns som om hon försöker lite diskret visa att hon är god

Behöver jag säga att Idahoe var ond?


:D


http://www.bukefalos.com/threads/circus-maximus-ulvspel.1295053/
 
Var ju tvungen att läsa igenom den här tråden igen å insåg att min fantastiska :p första-dags teori i Cirkus Maximus saknas:

Det jag lite reagerar på just nu är Idahoe som skriver "God" med stor bokstav när hon talar om Ficktjuven och "ond" med liten bokstav. Det känns som om hon försöker lite diskret visa att hon är god

Behöver jag säga att Idahoe var ond?


:D


http://www.bukefalos.com/threads/circus-maximus-ulvspel.1295053/
En klassiker !!
 
Den här tråden verkar ha drabbats av ketchup-effekten :p först händer inget sen händer inget sen ramlar det in typ 100 inlägg på en kväll...

Heja heja fortsätt så! :up:
(Och bra jobbat med taggningar @quarter4ever !)

För övrigt kommer jag sannolikt förväntas umgås en del med familjen i helgen, så det kanske inte blir min mest aktiva lek

Edit och hur det inlägget hamnade i den tråden var ju spännande... O_o
 
Den här tråden verkar ha drabbats av ketchup-effekten :p först händer inget sen händer inget sen ramlar det in typ 100 inlägg på en kväll...

Heja heja fortsätt så! :up:
(Och bra jobbat med taggningar @quarter4ever !)

För övrigt kommer jag sannolikt förväntas umgås en del med familjen i helgen, så det kanske inte blir min mest aktiva lek
det påminner om crazy friday för några månader sedan då det bara ramlade in en massa inlägg- det kan ha varit då alla var på partyhumör och dessutom snokade efter allas ålder ;)
 
Den här tråden verkar ha drabbats av ketchup-effekten :p först händer inget sen händer inget sen ramlar det in typ 100 inlägg på en kväll...

Heja heja fortsätt så! :up:
(Och bra jobbat med taggningar @quarter4ever !)

För övrigt kommer jag sannolikt förväntas umgås en del med familjen i helgen, så det kanske inte blir min mest aktiva lek

Edit och hur det inlägget hamnade i den tråden var ju spännande... O_o
haha ja väääldigt spännande - jag trodde ju med att det var i anmälningstråden ju :rofl:
 
Den här tråden verkar ha drabbats av ketchup-effekten :p först händer inget sen händer inget sen ramlar det in typ 100 inlägg på en kväll...

Heja heja fortsätt så! :up:
(Och bra jobbat med taggningar @quarter4ever !)

För övrigt kommer jag sannolikt förväntas umgås en del med familjen i helgen, så det kanske inte blir min mest aktiva lek

Edit och hur det inlägget hamnade i den tråden var ju spännande... O_o
du får peta in den i rätt tråd :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann väljs in i Gothenburg Horse Show Hall of Fame. - Efter gårdagens prestation borde jag väljas in i Hall of Shame...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Gothenburg Horse Show Hall of Fame hyllar profiler, ryttarikoner och hästar som har betytt mycket för sporten och evenemanget. Innan den...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 188
Senast: Madalitso
·
  • Artikel
Hästnyheter På torsdag är det dags för den finska motsvarigheten till Idrottsgalan, där det ska delas ut priser för förra årets sportsliga...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp