Unafraids renoveringstråd

Wow! Jättesnyggt fixat! :love:
Var det svårt att få skjutdörrarna på plats? Hur fäste ni i överkant, gick skjutlisten att modifiera eller ligger den i överkant på garderoberna? Jag har ju i många år tänkt bygga nya dörrar till en klädförvaring i hallen, men om det ´funkar att smacka upp skjutdörrar från IKEA är det snart gjort. :D
IMG_20190924_155145.jpg

Såhär är det gjort! Nedbyggt en regel som skenan är fäst på. Sen byggt ut med en kloss och satt en bräda framför dörrarna så det skulle bli snyggt. :) besvarar det din fråga?
 
Vilket underbart läge.:love:
Undrar hur många av Sörlänningarna som undrar var bron som du pratar om är? :D
Haha, jag tänkte på det när jag skrev det. Men det är fasen en bro! :D
Det där är en bro i Dalarna också (och ja, sydligare sörlänningar än dalfolk blir förvirrade) :rofl:
Det där är ju en farstukvist!

MVH sörlänningen ;) (som också vet att det kan kallas för bro)
 
Här är en sörlänning som på allvar öppnade bilden i helskärmsläge och zoomade som en idiot utan att hitta någon jäkla bro! Ödmjuk som jag är antog jag att det helt enkelt var fel i texten, inte i mitt huvud. :angel:

P.S. Vad betyder bro på icke-sörländska? D.S.
 
Här är en sörlänning som på allvar öppnade bilden i helskärmsläge och zoomade som en idiot utan att hitta någon jäkla bro! Ödmjuk som jag är antog jag att det helt enkelt var fel i texten, inte i mitt huvud. :angel:

P.S. Vad betyder bro på icke-sörländska? D.S.
Det var nära att jag gjorde samma sak :angel::rofl:
 
Nej, en altan är större! :D

Edit: Femtielva på bollen :laugh:
Är det läge att säga att jag äntligen kopplar att du inte alls menat en bro när du förut nämnt i förbifarten bron i din trädgård :banghead: Jag har ju liksom oh:at och tänkt att hon måste ju ha en gullig liten bro över någon liten bäck som i en liten sagoträdgård eller nåt (och katten setat på räcket) - men så får jag nu veta att det inte alls finns en jäkla bro, du har krossat min bild av dig och din stuga :arghh::cry::rage:
 
Är det läge att säga att jag äntligen kopplar att du inte alls menat en bro när du förut nämnt i förbifarten bron i din trädgård :banghead: Jag har ju liksom oh:at och tänkt att hon måste ju ha en gullig liten bro över någon liten bäck som i en liten sagoträdgård eller nåt (och katten setat på räcket) - men så får jag nu veta att det inte alls finns en jäkla bro, du har krossat min bild av dig och din stuga :arghh::cry::rage:
Klart det finns en bro, syns ju klart och tydligt på första bilden. :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 387
Senast: Calmiche
·
Hemmet Vet väl inte om någon är intresserad av att följa renoveringen av "mitt" hus (mamma och hennes man köper det, jag hyr), men jag känner...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
28 805
Senast: Trott
·
Hemmet OK, nu kommer typ en bekännelse om hur okunnig och totalt o-vuxen jag är gällande dessa saker, och att jag kanske borde vända mig till...
Svar
11
· Visningar
8 459
Senast: ch791022
·
Hemmet Vi håller på att renovera ett 70-tals hus, de förra ägarna har inte gjort så mycket i huset mer än lite tapetsering och målning så vi...
Svar
3
· Visningar
8 422
Senast: hvala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp