Unafraids renoveringstråd

Är det läge att säga att jag äntligen kopplar att du inte alls menat en bro när du förut nämnt i förbifarten bron i din trädgård :banghead: Jag har ju liksom oh:at och tänkt att hon måste ju ha en gullig liten bro över någon liten bäck som i en liten sagoträdgård eller nåt (och katten setat på räcket) - men så får jag nu veta att det inte alls finns en jäkla bro, du har krossat min bild av dig och din stuga :arghh::cry::rage:
Jag får ordna en liten bäck med en sån bro du vill att jag ska ha! :rofl:
 
@Unafraid förlåt för kapningen av din tråd, helt fantastiskt hus ni har! :love: Härligt dessutom att ni håller det tidsenligt!
Det går utmärkt att kapa tråden, det är ju en väldigt viktig diskussion! :D
Det känns oerhört svårt att renovera utan att "överdriva". Köket kommer bli en blandning av lite klassisk i form av köket "bodbyn offwhite" från Ikea, men med stora kakelplattor på två hela väggar ovanför bänkskivan. Och lite av inredningen kommer bli lite modernare. Jag hoppas att blandningen blir bra!
 
Framförallt är en altan mycket större, en bro kan däremot vara nästan hur liten som helst. :)
387940f31b9846af5fce0d6cfd3701b0.jpg

Max så :mad:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 084
Senast: Calmiche
·
Hemmet Vet väl inte om någon är intresserad av att följa renoveringen av "mitt" hus (mamma och hennes man köper det, jag hyr), men jag känner...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
28 442
Senast: Trott
·
Hemmet OK, nu kommer typ en bekännelse om hur okunnig och totalt o-vuxen jag är gällande dessa saker, och att jag kanske borde vända mig till...
Svar
11
· Visningar
8 402
Senast: ch791022
·
Hemmet Vi håller på att renovera ett 70-tals hus, de förra ägarna har inte gjort så mycket i huset mer än lite tapetsering och målning så vi...
Svar
3
· Visningar
8 354
Senast: hvala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp