Underlivsbesvär

Jag har tänkt på ditt nick som en sån där ängelstaty som står i trädgårdar.
Eller att du tyckte om trädgårdar

Min mamma hade en sån ängel i trädgården på landet förr, när jag insåg att jag hette trädgårdsängel så tänkte jag ta en bild på den och använda som avatar. För att ingen skulle inse att jag gjort fel :D Men var för lat. Och nu är hemligheten ute.

För övrigt, vad är det för 14-åring som tyckte det verkade coolt att heta GuardianAngel på ett hästforum?! :arghh:
 
Senast ändrad:
Min mamma hade en sån ängel i trädgården på landet förr, när jag insåg att jag hette trädgårdsängel så tänkte jag ta en bild på den och använda som avatar. För att ingen skulle inse att jag gjort fel :D Men var för lat. Och nu är hemligheten ute.

För övrigt, vad är det för 14-åring som tyckte det verkade coolt att heta GuardianAngel på ett hästforum?! :arghh:
Alla!!
 
Jag provade lite väteperoxid i min fiffi som luktat skumt sedan jag skaffade ny partner och det kändes som det började brinna där nere :eek:
 
Jag orkar inte göra ett anonymt nick, så ni som känner mig IRL läser på egen risk :D (risk för att endast kunna tänka på min fisse när vi ses, osv)

Jag har alltid haft lite strul med min fisse (vagina). Alltid haft flytningar i alla dess former, problem med återkommande svampinfektioner, dålig lukt och oregebunden mens. Som längst gick jag utan mens i 1,5 år men varken blodprov eller UL visade på något konstigt. Cellprov har inte visat på någon förändring heller, tack och lov! Dessa problem har jag haft både innan och efter att jag blev sexuellt aktiv. Jag har även testat mot klamydia, med negativt resultat.

Med tiden har lukten blivit värre och/men svampinfektionerna har hållt sig borta. När jag tog mitt cellprov frågade jag innan ang bakteriell vaginos då jag tänkte att det kunde vara det. BM sa att det skulle hon ha känt på lukten direkt när hon tog provet. "Allt ser bra ut", ni vet. Så jag har väl levt lite i bubblan av att min fisse är såhär och det får jag leva med. Svamp och lukt, hit och dit.

Men så träffade jag killen jag dejtar för närvarande som tog upp detta med mig (på ett väldigt försiktigt och finkänsligt sätt!) och var orolig för lukten. Han hade aldrig känt något liknande. Lukten är starkast efter sex, vilket jag förstår är ett tecken på BV, men det luktar inte rutten fisk - som alla ställen man läser på säger att det gör. Kan vara att jag aldrig har luktat på rutten fisk.. men jag tycker det luktar surt/salt. Nästan lite som sperma! Är det rutten fisk-lukt?
Nåväl, han har nu försökt råda bot på detta och pratat med sin moster som är apotekare, och hon har tipsat om en produkt jag ska testa. Under julen testade jag en produkt från apoteket som skulle återställa balansen, som jag fick tips om av apotekaren där. Blev kanske lite bättre under kurens gång men så snart jag slutade med kursen så är det tillbaka.

Igår fick jag även en blödning! Jag har visserligen ätit ihop två p-pillerkartor och det är med stor sannorlikhet en mellanblödning. Men jag reagerade på att blödningen inte luktade mens (som i min värld luktar lite.. fatt? Basiskt? Kvalmigt? Dött?) utan sådär surt/salt som det luktar efter sex.

Idag har jag beställt den där gelen som mostern tipsade om, en duscholja och en menskopp och ska testa gelen innan jag tar mod till mig och kontaktar sjukvården (vill inte!!). Gravtestade mig innan jul också, men eftersom jag är livrädd för en oönskad graviditet så kommer det nog göras snart igen.

Okej, ville nog mest skriva av mig lite.. Men jag känner ingen som har problem med underlivet. Alla jag pratat med (mamma/systrar/bästa vän) har väldigt oproblematiska underliv.. Hjälp?

Nu har jag inte läst igenom hela tråden så ni kanske funnit en lösning. Men kom genast att tänka på östrogenbrist, antagligen för att jag själv dras med det nu när jag ammar. En tanke bara :)

Förövrigt, sjukt gullig kille som oroar sig OCH pratar med sin moster om det. :p
 
Nu har jag inte läst igenom hela tråden så ni kanske funnit en lösning. Men kom genast att tänka på östrogenbrist, antagligen för att jag själv dras med det nu när jag ammar. En tanke bara :)

Förövrigt, sjukt gullig kille som oroar sig OCH pratar med sin moster om det. :p

Östrogenbrist kanske kan vara något, jag har ju väääldigt små bröst :idea::D

Skämt åsido, hur yttrar det sig?

Jaa, han är himla fin :love: Väldigt mån om att jag inte skulle uppfatta det som att jag var äcklig när han tog upp det, utan att han vill att jag ska må bra.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 284
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag skrev i höstas ett dagboksinlägg här om min jobbiga mens ( https://www.bukefalos.se/threads/menshelvete.1472885/ ). Efter att ha...
Svar
1
· Visningar
892
Senast: cewe
·
Gravid - 1år Anonymt konto för att beskriva min situation. Jag är gravid. Otroligt nog, jag borde inte kunna bli det. Haft dubbelsidig svår...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 859
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 334
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp