Bukefalos 28 år!

Undrar bara

I

ia_74

om man kan blötlägga Hippon (basic) en stund innan man ger det.Hon får torrt nu men hostar yppe pytte lite så jag misstänker det kanske blir för torrt för henne, läste på påsen men där står inget....:confused:
 
Sv: Undrar bara

Klart du kan, inga problem alls! Men det ska ju inte stå och dra i flera timmar. Lite vatten på och sedan serveras inom 15-30 minuter så slipper din pålla dammet. Själv så blöter jag Hippos Harmoni musli till min lilla plutt tillsammans med lucernet.
//marti
 
Sv: Undrar bara

:bow: :bow: :bow: :bow:

Va bra då vet jag och då ska hon få så min dam.....:banana:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Ok, som läget är i vinter kommer jag inte kunna blötlägga lusernpellets på morgonen och sen bära ut till stallet när jag väl ska dit...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 646
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 261
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 348
Senast: Bee
·
Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 509
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp