Den är säkert gullig men bilden är inte särskilt smickrande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är säkert gullig men bilden är inte särskilt smickrande.
Vilka jätteöron! Men jag håller med, hon är skitsöt. Tur hon inte finns närmare.Det är är en Skotte x Tax - och alltså så jävla söt!![]()
Om jag hade haft tid och rum nu hade jag hämtat den imorgon är jag rädd!
Visa bifogad fil 188437
Eller hur!Vilka jätteöron! Men jag håller med, hon är skitsöt. Tur hon inte finns närmare.![]()
Den såg jag åxå. Så häftigt tecknadDen här roliga pudeln dök upp o mitt flöde idag! Minns inte om hon varit med i tråden redan eller inte.
Visa bifogad fil 188485
Eller hur! Mamman solid aprikos och pappan solid svart. Skitfrän!Den såg jag åxå. Så häftigt tecknad![]()
Ja det var otroligt dålig bildkvalitet på den bildenDen är säkert gullig men bilden är inte särskilt smickrande.![]()
Både det, och sedan verkar det vara blåsigt och eländigt.Ja det var otroligt dålig bildkvalitet på den bilden![]()
Nu förstår jag inte riktigt?Både det, och sedan verkar det vara blåsigt och eländigt.
Jag menar att det är lite svårt att se hur hunden riktigt ser ut när den står och kisar, med öronen och pälsen fångad i snålblåsten.Nu förstår jag inte riktigt?
Jaha, jag trodde bilden var rörlig eller nåt tok…Jag menar att det är lite svårt att se hur hunden riktigt ser ut när den står och kisar, med öronen och pälsen fångad i snålblåsten.Men det kanske bara är jag som tycker att det ser ut så!
På ögonen ser den ut som en koDenna var så söt att jag inte kunde välja bara en bildJag är så svag för shar pei-drag som inte är överdrivna. Tyvärr har han missbildade tassar
Visa bifogad fil 188844
Det ser ju helt groteskt ut. Kan den verkligen vara smärtfri med de tassarna?Denna var så söt att jag inte kunde välja bara en bildJag är så svag för shar pei-drag som inte är överdrivna. Tyvärr har han missbildade tassar
Visa bifogad fil 188844
Det är ju inte bara tassarna, utan benen och lederna också.Denna var så söt att jag inte kunde välja bara en bildJag är så svag för shar pei-drag som inte är överdrivna. Tyvärr har han missbildade tassar
Visa bifogad fil 188844