Bukefalos 28 år!

Uppackad film

Madick

Trådstartare
Jag har packat upp en film som var .rar. Fick då två filer som heter .bin och .cue. När jag klickar på dem händer... ingenting. Programmet som ska spela upp startar, men det kommer aldrig nån film. Vad har jag lyckats missa då?
 
Sv: Uppackad film

Cue/bin är menat för att man ska bränna på cd eller dvd. Antingen bränner du en skiva, eller installerar Daemon Tools som är ett program som gör att datorn tror att sådana filer är en cd/dvd.
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 816
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
874
Senast: Rosett
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 840
Senast: Lobelia
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 317
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp