uppdatera pass vid kastrering?

Bregen

Trådstartare
Hej
Hur gör ni med SWB när ni kastrerar era hingstar. Veterinären har fyllt i passet, men behöver man skicka in hela passet till SWB för att få det registrerat eller hur gör man?
Jag har också en häst som behandlats med läkemedel med livslång karens där veterinären fyllt i det i passet. Ska man skicka in passet till SWB då också?

https://swb.org/uppdatera-uppgifter-i-pass/
Det blir ju väldigt dyrt att skicka passen fram och tillbaka och jag är rädd att de ska komma bort.
 
Hej
Hur gör ni med SWB när ni kastrerar era hingstar. Veterinären har fyllt i passet, men behöver man skicka in hela passet till SWB för att få det registrerat eller hur gör man?
Jag har också en häst som behandlats med läkemedel med livslång karens där veterinären fyllt i det i passet. Ska man skicka in passet till SWB då också?

https://swb.org/uppdatera-uppgifter-i-pass/
Det blir ju väldigt dyrt att skicka passen fram och tillbaka och jag är rädd att de ska komma bort.
Räcker att lägga ett mail till dem :)
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 879
Senast: Freazer
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 699
Senast: Barbabelle
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2
Svar
30
· Visningar
1 488
Senast: Sasse
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 441
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp