Uppdatering.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår skrev en tjej till mig på instagram att jag verkade skön och om jag ville dricka kaffe och prata nån dag, jag föreslog promenad istället, så på söndag ska vi ses :nailbiting:

Känns ändå kul, vet ju inget annat sätt jag kan träffa nya människor på...

Annars har jag rätt mycket ångest hela tiden plus är arg.
Har börjat gå kvällspromenader vilket faktiskt hjälper :) går väldigt fort, väldigt nära mot spring vilket är nästa steg.
Folk på jobbet är ju trevliga och frågar hur det är, vissa svarar jag det klassiska "Det är bra", vissa andra säger jag bara som det är, att det är katastrof :D

Har inte orkat ta tag i VC om att prata än, men kanske nästa vecka? Det är så mycket nu.

Mitt öra fortsätter rinna, ringde sjukhuset igår, de bara "fortsätt droppa"... går runt med fetvadd i öronen 24/7 just nu. Har det inte blivit bättre på tisdag så måste jag be om att få komma in.

Mer positivt: var in till min tatuerare igår som fotade av min bröstkorg, så nu är det inte länge kvar :) har ju sett fram emot (och drömt mardrömmar) om detta ett halvår nu.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 276
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp