Uppdateringstråd 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har haft kontakt med två bekantingar som är salukiägande veterinärer. De har även kollat på resultaten från Aysus blodprover (som jag hann ringa och få mailade till mig innan vår veterinärklinik stängde), båda sa att det inte såg sådär jätteilla ut ändå och tyckte att jag kunde avvakta tills imorgon så länge hon inte blir sämre. Så, det gör vi. Ska ta tempen igen innan jag lägger mig och imorgon när vi vaknar. Vet inte, men tycker nästan att svullnaden ser nåågot mindre ut nu igen. Har också gett lite lite mat med en del vatten för att få i henne extra vätska.

Usch. Nu ska vi försöka sova ändå för att orka med morgondagen.
 
Onkologen där är kursare med mig och jätteduktig på sitt jobb ❤️ Skönt att du fick tid så snabbt!
Det låter bra ändå. Min vet vabbar idag men satte sig ändå och ringde runt, har gett mig sitt privata mobilnummer så att jag kan höra av mig med frågor och har rent allmänt verkligen gjort allt hon kan. Är glad att hon fick tag på en tid imorgon. Något ställe hon ringde till först hade inte tid förrän en bit in i november.

Stort tack för länken. Jag ska sätta mig och läsa om en stund.
 
Prinsesshunden vill ha hjälp upp i soffan!
💖
Egentligen kommer hon upp själv, ute kan hon minsann hoppa upp högt men inne har hon inte kommit på det än, utan hon ställer sig och väntar på att jag ska lyfta upp henne! Härom dagen hoppade hon dock plättlätt upp i soffan, det låg ett ben där och när hon fick se att Theo tänkte ta det hoppade hon bara upp och tog det före honom. :D Men hon tänkte nog inte på vad hon gjorde egentligen för hon står fortfarande och vill ha hjälp upp.
😍
Alla andra valpar jag haft har väldigt snabbt lärt sig krypa upp i soffan men Izzy försöker inte ens. Är det en tikgrej eller en individskillnad bara tro? Alltså hon är väldigt aktiv och ska bita på allt men hanvalparna är alla varit mkt mer vilda och burdusa än henne.
🤔
:heart
248096045_4748384278545106_253493726943903411_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 185
Senast: MissFideli
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 143
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 313
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 276
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp