Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smart! Jag ska kolla om han vill leka med en scrunchie!! Tror jag måste hitta en med ”rätt” textur också, så den känns mer som en hårsnodd, till denna kinkiga sate…Min hund älskar scrunchies. De är ju som en gummisnodd men med tyg runt dvs mindre risk att de sväljs![]()
Alltså jag tvingade honom inte dom 5 minutrarna utan då tyckte han det var jätte roligt. Det var efter det han hellre ville göra annat efter den tiden. Han började köra sitt egna race och jag kände mig ju nöjd så han fick igång mig på lite kamp och bus. Rätt bra sätt att sluta innan han blev trött på mig, hade jag fortsatt skulle det ju inte vara sån effektiv och rolig träningJag var sugen på att träna utställning med Trassel men idag var han inte lika pepp som vanligt jag så vi tränade 3-5 minuter på minuter och då struntar vi åt att det segt framåt. Någon gång lär vi oss men dit vill jag inte komma genom tjat eller tråkigheter så när han fixade en någorlunda bra position efter några försök så var både han och jag nöjda. Blev lagom för honom.
Jag bestämde mig med Milou att ta oss an att skicka för att runda koner både vänster och höger och han verkade som att han gjort det i hela livet. Vi provade lite för många år sen och det kom han ihåg.Visa bifogad fil 185838
Du kan få ett par av mig som är uttöjda och jag använder inte dem längre. De är i tyg (bomull tror jag).Smart! Jag ska kolla om han vill leka med en scrunchie!! Tror jag måste hitta en med ”rätt” textur också, så den känns mer som en hårsnodd, till denna kinkiga sate…![]()
Stoppa något i munnen på honom, då lägger dom sig djupare och slutar sprattla med frambenen.Årets sommarprojekt är att lära Xarko simma och det går redan framåt. Första gången skvätte han mest vatten, men igår så fick han till tekniken till och från. Dobermann är inga naturliga simmare (deras djupa bröstkorg ställer till det) men lägger man bara lite tid på det så de hittar tekniken brukar det ordna upp sig!
https://www.instagram.com/p/DY65TOuiMW-/?igsh=MXVsMTdodHdzMmx3MA==