Uppdateringstråd nr 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev inga täcken, pratade med butiken och dom hade inte uppdaterat sidan så det jag beställde fanns inte på riktigt.:devil:


Men blev två regntäcken på rea och jag letar vidare, verkar dock som dom pile täcken jag vill ha är slut överallt. Kommer förhoppningsvis in igen.
Inte riktigt pile, men väldigt mysigt material. Finns i ner till strl 30 beroende på vilken färg osv som man vill ha. Kanske kan vara något?
EaDYhyST-BehwXCXQc0rmrnA96sNvE-qBAPmS2g10YonD2iZNAvBizv_3XFlNCpRqXnPYk-mQgTp2gc9L0XEs0yOgRIrxix18F0OvzA-ks_E11dZAF2SmA
 
Var trött i eftermiddags men bestämde mig för ett kort träningspass på klubben så hunden skulle bli nöjd och jag kunde ta det lugnt i kväll. Tränade på de nya freestyle-momenten och körde sedan hela vårt Htm2 program. Gick riktigt bra.

Och piggade upp mig så att jag gjorde ett kort träningspass själv när vi kommit hem. Men nu är det soffan som gäller.
 
Det bara regnade in resultat idag, så nu är 6 av 8 i Louies kull friröntgade runtom och de andra 2 är inte röntgade ännu :) En av dem bor i Norge, så kanske att den är röntgad redan, men det syns ju inte på avelsdata.

Igår fick han massage och ström i sin bog och det verkar vara där det spökar. Efteråt kunde jag inte se några rörelsestörningar längre, så förhoppningsvis blir han bra med mera vila och ytterligare några besök hos fysio.
 
Under vattenskålen har vi en handduk, eftersom flatten inte vet hur man dricker. Tidigare nämnda flat tyckte idag att det var en bra idé att apportera just den handduken.. :banghead:
Vi har först en gummimatta från Ikea, sedan en liten vanlig matta ovanpå den och sen en bricka som skålen står på 😄
Valpen tycker det är svinkul att ta tag i tofsarna på mattan och kampa eller flytta allt till andra sidan rummet medan vattnet skvalpar och skvätter åt alla håll 🙈
 
Vi har först en gummimatta från Ikea, sedan en liten vanlig matta ovanpå den och sen en bricka som skålen står på 😄
Valpen tycker det är svinkul att ta tag i tofsarna på mattan och kampa eller flytta allt till andra sidan rummet medan vattnet skvalpar och skvätter åt alla håll 🙈
Hahaha jösses 😂 vilken spänning ändå, ”hur mycket vatten stannar i skålen denna gång?” :D
 
Assar tycker det är kul att hämta vattenskålen, att det är vatten i skiter han fullständigt i. 🙄

Vi har först en gummimatta från Ikea, sedan en liten vanlig matta ovanpå den och sen en bricka som skålen står på 😄
Valpen tycker det är svinkul att ta tag i tofsarna på mattan och kampa eller flytta allt till andra sidan rummet medan vattnet skvalpar och skvätter åt alla håll 🙈
Sparven älskar att gräva i vattenskålen 🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
12 13 14
Svar
261
· Visningar
18 294
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 599
Senast: Hellhound
·
Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
555
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
53 54 55
Svar
1 086
· Visningar
40 608
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • Shettistråden del II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp