uppsamling - vilka är gravida?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: uppsamling - vilka är gravida?

Är det Yahoo du menar så har hon ju själv skrivit på detta forum att hon var beräknad till den 8/2. Jag har funderat hur det har gått. Bra hoppas jag!
 
Sv: uppsamling - vilka är gravida?

Räcker upp handen jag med! :) 1:a barnet, beräknad till 3/7 så jag börjar känna mig gravid. Just nu mår jag riktigt bra. Jag har halsbränna ibland men annars är det toppen om man jämför med tidigare illamående. Rider gör jag också om än lite lugnare och fegare. Det är lite skumpigt att sitta ner i traven och magen tar emot när man sitter av på "vanligt" sätt så det blir pall både vid på och avstigning.
 
Sv: uppsamling - vilka är gravida?

Väntar på ännu en (tredje).... Är i vecka 18 och mår äntligen bra igen, BF den 28 juli.
Kan inte riktigt fatta det ännu men poletten trillar kanske ner när vi ska på ultraljud nästa vecka. :D
 
Sv: uppsamling - vilka är gravida?

Jag väntar vårt första barn, är beräknat till den 15 April. Är i v 32+6 idag. :)
 
Sv: uppsamling - vilka är gravida?

Det är inget underbart med att vara gravid :eek: förrän värkarna börjar sen är det helt otroligt :) under värk och förlossnings arbetet.
Hellre en förlossning i månaden än en enda graviditet. :banana:
 
Sv: uppsamling - vilka är gravida?

Jag kliver upp på min häst på vanligt sätt om ingen pall finns att tillgå, men det är lite jobbigt att få upp foten i stigbygeln. Då har jag ändå en liten häst på 1.50 och dressyrläder :angel: :o Av kommer jag dock utan pall men jag hasar inte ner med magen mot sadeln utan höften ;)

M.
 
Sv: uppsamling - vilka är gravida?

Hur gammal är du? Jag tror att jag har blandat ihop dig med någon ;)
 
Sv: uppsamling - vilka är gravida?

jag tror det finns en "vildvittra_"
 
Sv: uppsamling - vilka är gravida?

Jag är lite gravid jag osså. BF 30/8 så det är rätt färskt.
Det blir mitt andra barn. Fick min dotter Saga i februari 04.
 
Sv: uppsamling - vilka är gravida?

Jag är 33. Har hetat Vildvittra sen Bukefalos begynnelse, hade ett annat nick på Stallet.com. Varför undrar du det?

Vildvittra
 
Sv: uppsamling - vilka är gravida?

Jag vill också vara med :) . Det blir våran första och är beräknad till 2 okt. Kan inte göra nånting med hästarna nu. Tvingar mig att mocka och borsta lite, men mår så fruktansvärt illa och är jättetrött, så de kommer i andra hand just nu.
Tur att grannlänet brukar ha kvalitets i augusti så jag förhoppningsvis hinner få pållan klar till det iallafall :smirk:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
366
Senast: Pilot
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
781
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 373
Senast: Linn-Nora
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 365

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp