Uppvisningsträns från Hööks

Jag vill också veta det. :) Tänkte köpa ett till shettisar, hoppas att ponny passar bara.
 
Som vanligt såg det bra ut i katalogen men man blir väl lika besviken som vanligt när man ser det 'live' sen. :( Brukar vara så med Hööks-grejer.
 
fast det här såg vi i affären innan vi fick katalogen och d e snyggare i verkligheten tycker jag.
I katalogen ser det rät vanligt och tråkigt ut..

ska köpa ett till shettisen inför utställningen i slutet av maj...
hon har pony på allt annat så vi chansar på att det passar, annars finns ju håltång ;)
 
jo..
men sätt på egna tyglar då eftersom det är en ledtygel som följer med.. ;)
 
Jag köpte ett precis, i brunt. Det såg helt ok ut, men jag undrar om det passar?
 

Liknande trådar

Utrustning Finns det några ridstrumpor som håller? De jag brukar köpa går sönder efter ett halvår. Har köpt på GG och Hööks. Equipage tror jag det...
2
Svar
25
· Visningar
1 441
Senast: Shixle
·
Utrustning Har precis mätt mina vader då dom inte fick plats i de gamla ridstövlarna som togs fram ur förrådet. Landar på 37 cm. Inser att det...
2
Svar
21
· Visningar
988
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Nu i UF tider så kollar jag och några vänner runt med idéen att börja tillverka framförallt läderprodukter och vi är intresserade av vad...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 560
Senast: Acer
·
Utrustning Har ett gammalt träns sen 90-talet som aldrig blivit använt av billigare kvalité. Är det värt att ges bort eller ska jag slänga?
Svar
17
· Visningar
1 283
Senast: A_NN_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp