Bukefalos 28 år!

Ute på natten

Min märr går ute med regntäcket på (ofodrat) och hon kommer hem nu på måndag. Hoppas hon kan få gå ute ett tag till,men förmodligen vill dom andra i stallet ha sina hästar inne.. :smirk:
 
Hästarna går fortfarande ute dygnet runt utan täcke. Det är officiellt installning den 1 september, men om alla går med på det brukar de få gå ute halva-hela september också, men i vinterhagarna.
Täcke börjar jag med i oktober för att varmblodet inte ska få sån extrem vinterpäls! (Vi snackar brun isbjörn här... :crazy:)
 

Liknande trådar

Hästvård Behöver lite input! Häst som vid två tillfällen (med två år mellan) visat lättare koliksymptom denna tiden på året i samband med vårsol...
Svar
10
· Visningar
594
Senast: Ray
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
857
Senast: Habina
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 312
Senast: Ridinglady
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 188
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp