Butros

Trådstartare
Genom min arbetsköpare har jag blivit erbjuden ett tele- och internetabonnemang hos Utfors.

Är det någon som har några erfarenheter av Utfors? Är ni nöjda eller missnöjda?
 
Eftersom Utfors startades av teknologer från Uppsala för att dra in pengar till vårat kårhus så måste det ju bara vara bra :)
Fast numera ägs dom av Telenor och de har ett eget fibernät, så det är nog ett bra bolag.
 
Samma här, hade bla. Utfors innan jag fick ADSL, tvungen att ha Telia nu, DOH! :-( Men utfors funkar bra! Kolla även in glocalnet och spray!
 
Jag har Utfors sedan länge och är nöjd. De har haft problem och skickat betalningspåminnelser fast jag har autogiro några gånger men de skickar alltid ett brev där de ber om ursäkt efteråt och någon gång har de gett rabatt som plåster på såren.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag? Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 926
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Oskar var försäkrad i Agria när han kom, så jag fortsatte med dem. Billigt med rabatt första året. Snart är det förfallodag och förra...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
7 667
Senast: Lyan
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
902
Senast: Crossline
·
Utrustning Hej! Är lite sugen på ett fautras-släp så undrar om någon har erfarenheter av dem och är nöjda? Vilken modell isåfall och tycker ni att...
Svar
16
· Visningar
555
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp