Utställning

MissFideli

Trådstartare
Abbie är ju anmäld till Örebro på lördagen 5/6 och det är hennes bror också. Är det någon mer som ska dit då?
 
Ursh så du säger :rofl:
Fast det ligger nåt i det i allafall :)
Men trot eller ej jag har inget eget ansvarsområde längre :bump:
 
Oj !! Ska dit inte fortsätta med prisbordet alls? Själv ska jag hjälpa till i cafeterian på söndagen och så dit och kolla läget på fredagkvällen. Lördag sade jag ifrån, ägaren till min lillkille har aldrig varit på utställning och hon ville ha sällskap hela tiden ifall nån snodde hennes katt :smirk: :D
 
Ja jo liite kommer jag att hjälpa till i allafall
men jag har inte ansvaret längre.
Mitt liv kan inte stå stilla 2 veckor i sträck vid varje utställning, det har jag inte tid till. Särskilt inte sen jag köpte ny häst.
Så nu är jag bara "vanlig" arbetare o gör inte mer än jag har kust till :)
Lördag tänkte jag inte åka dit alls för jag ställer bägge mina på söndagen.
Möjligen om jag tittar förbi en snabbis för att kolla hur det går för min avkomma som kommer då.
 
Jag ska dit! Fast på söndagen då :smirk: Har två Raggisar med mig.
 

Liknande trådar

Katthälsa På lördag ska katterna åka hem till mina föräldrar och bo där i två veckor. Det kommer gå bra, förutom en detalj: resan dit. Det är...
Svar
19
· Visningar
992
Senast: sthu
·
  • Artikel
Dagbok File är hemma, för VAM (vård av matte). S från Ren Service är sjuk, Ren Service återkommer om ev besök i morgon.... Låt oss hoppas att...
Svar
3
· Visningar
343
Senast: IngelaH
·
Fritid Min dotter fyller 13 år på lördag och hon önskar en hemmabio kväll med hela familjen. Hon vill helst se en skräckfilm säger hon men med...
2
Svar
33
· Visningar
1 257
Senast: Sel
·
Katthälsa Min katt är lite över 6 månader och har blivit mer och mer svart runt nosen. Hans bror som bor i samma hushåll har inget sådant så jag...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp