Bukefalos 28 år!

Uttråkad idag = projekt

Gnist

Trådstartare
Och dagens projekt blev detta..

Först en tom och tråkig plats och ca 1½ timme till övers

projekt-bild1.jpg


En snäll make

projekt-bild2.jpg


Betongstenar och marktäckare

projekt-bild3.jpg


Några skopor sand, för dräneringen

projekt-bild4.jpg


Några skopor välbrunnen jord, uppblandat med en del skit..

projekt-bild5.jpg


Och sist men inte minst; Lite blomster..

projekt-bild6.jpg
 
Sv: Uttråkad idag = projekt

Vad fint det blev! Du och maken kan gärna ta traktorn hem till oss också - jag har också "tomt" här och var...
 
Sv: Uttråkad idag = projekt

Shit vad snyggt! Funderar ni på att starta eget företag så finns den första kunden här! :D
 
Sv: Uttråkad idag = projekt

Jättesnyggt! En och en halv timme bara?
 
Sv: Uttråkad idag = projekt

Härligt!
Vilka resurser du har :D Kul att se! Nästa gång blir det en damm? Trodde det på första bilden :angel:
 
Sv: Uttråkad idag = projekt

Härligt!
Vilka resurser du har :D Kul att se! Nästa gång blir det en damm? Trodde det på första bilden :angel:

Hihi :D Här finns det mesta att hitta åt och oftast är det väl bara att sätta igång när andan faller på :angel:

Damm är möjligt att göra, men kräver inhandling av en del grejor = Inget man kan spontangöra, så det får planeras in nån gång i framtiden ;)
 
Sv: Uttråkad idag = projekt

Gu va fint :D
den som kunde bli lite spontan ^^ , men först ska man väl skaffa hus som man kan vara spontan med :p

Grymt snyggt blev det iaf :D
Du och din make är duktiga :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Alla kartonger jag har släpat med mig fyllda med alla saker som jag har samlat på mig under livets gång har nu kommit till en vägs ände...
Svar
0
· Visningar
463
Senast: cassiopeja
·
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 106
Senast: yamyam
·
Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
5 622
Senast: gul_zebra
·
Relationer Kör anonymt nick, kommer någon på vem jag är så håll det för er själva. Jag och killen har varit tillsammans ca 1 år. Vi har intressen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
14 975
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Äter hundar småfåglar?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp