Vaccinerade mot Covid-19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag läste något om att den öppnar till hösten igen, men läste inte så noga vid tillfället. Här känner jag många som vaccinerats vid vc och min egen arbetsplats, en vc, vaccinerar.

Kollade med mamma, hon bor i glesbygd och hon har vaccinerat sig på vaccinmottagning (inte vc)
 
Låter märkligt. Finns ju vaccinationsmottagningar överallt, även i mindre städer. Känner ingen som vaccinerat sig på vc tror jag.
När jag skulle vaccinera mig nu så fanns det ingen möjlighet till vaccinmottagningen som jag fick på förra gången. Fick gå till VC då det var det närmsta, annars hade jag fått åka till annan kommun. Kanske vaccindirekt hade stängt pga sommar dock.
 
Ok då är du den första! Bara ifrågasatte att det sades inte finnas en ena vaccinationscentral eller ställe som vaccinerar förutom vårdcentralen. Men det är väl OT nu kanske i denna tråd att diskutera detta vidare
Men kom igen, vi bor inte ens i samma region. Du vet alltså hur det fungerar här nu i skrivande stund? Vi har haft flertalet vaccinationsmottagningar också.
 
Men kom igen, vi bor inte ens i samma region. Du vet alltså hur det fungerar här nu i skrivande stund? Vi har haft flertalet vaccinationsmottagningar också.

Ok då missförstod jag dig! Jag fattade det som att du skrev att du var utelämnad till att vaccinera dig på vc. Såhär skrev du och det var det jag svarade på:

Det verkar inte som om stora vaccinationmottagningen vaccinerar utan det är VC, vilket då gör att de sållar mer kanske

Jag tyckte det lät märkligt bara. Du behöver inte bli ”kom igen” på mig för det!
 
Senast ändrad av en moderator:
Ok då missförstod jag dig! Jag fattade det som att du skrev att du var utelämnad till att vaccinera dig på vc. Såhär skrev du och det var det jag svarade på:



Jag tyckte det lät märkligt bara. Du behöver inte bli ”kom igen” på mig för det!
Ja, precis, det är troligen så att det är vc just i skrivande stund som vaccinerar och ditt man vänder sig just nu här, om jag förstått rätt, inte stora vaccinationsmottagningar som tidigare, vilket gör att jag inte kan vända mig till stora vaccinationsmottagningar nu. För att det är vaccinationsmottagningar hos dig betyder inte att det jag skriver är osannolikt. Och jo, "kom igen" till dig var just för ditt svar till @tanten som om du inte tror att det kan vara så hos mig.
 
Ja, precis, det är troligen så att det är vc just i skrivande stund som vaccinerar och ditt man vänder sig just nu här, om jag förstått rätt, inte stora vaccinationsmottagningar som tidigare, vilket gör att jag inte kan vända mig till stora vaccinationsmottagningar nu. För att det är vaccinationsmottagningar hos dig betyder inte att det jag skriver är osannolikt. Och jo, "kom igen" till dig var just för ditt svar till @tanten som om du inte tror att det kan vara så hos mig.

Ja men okej "kom igen" hej och hå då säger vi så!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Läser om att man rekommenderar gravida kvinnor att vaccinera sig mot covid 19 efter vecka 20. Har ni som är gravida eller nyligen varit...
Svar
8
· Visningar
772
Senast: McFlurry
·
Katthälsa Har ni tandvårdsrutiner? Några bra produkter? Jag har varit nästan löjligt förskonad från katter med tandproblem hittills. Hanoo hade...
Svar
13
· Visningar
586
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Hur har ni drabbats/hanterat Covid- 19? Jag fick Covid tidigt i våras efter ha levt mer eller mindre över ett och ett halvt år(sjuk...
2
Svar
34
· Visningar
3 023
Senast: Magnum
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 378
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp