Bukefalos 28 år!

Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad för att jag igår tillbringade hela dagen med mina allra finaste och bästa vänner, och att jag idag ska göra samma sak. Är också glad för att det känns som vår, även om jag inte helt vill ta ut glädjen i förskott.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl
Jag är glad för att jag har min fjortonde rökfria dag idag :banana: och det är inte ens jobbigt, bara trist.
också glad för SOLEN!! härlig morgonrunda med hundis, och nu ut och springa med värstens bästa sambo :)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*KL*

Jag är glad för att det känns som att det här året har så mycket att erbjuda, så mycket spännande som kan hända. Det gör mig glad.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Bra tråd-initiativ, TS!

Jag är glad för att jag har tillbringat förmiddagen med min pv:s syskonbarn och de är jättegulliga:)

Så är jag glad för att vi ska hem till pv:s föräldrar o käka ikväll o de bjuder alltid på så god mat:d


//r
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

För att vädret är helt otroligt underbart samt att min häst/sambo är helt otroliga :love:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*kl*

Jag är glad för att jag fick ha fantastiskt trevligt lunchsällskap tidigare idag, för att det blev svensk seger genom André Myhrer i slalom och att det blev två finfina medaljer i skidskyttet genom Ferry och Lindström. Jag älskar sport. :D
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Det finns saker som luktar gott! och helium! helium är jättejättekul! sen har jag världens bästa familj så egentligen behöver jag aldrig vara ensam. åh det är bra!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Förhoppningsvis mest bra saker :D

Nej, men ärligt talat vet jag inte. Planerar att tillbringa det här årets fem sista månader utomlands men vet ännu inte ens vilket land det blir. Det känns så fantastiskt att ha så många möjligheter - bara hyra ut lägenheten och dra någonstans, vartsomhelst, och uppleva något nytt.
Sen kan ju vadsomhelst hända innan dess såklart men i dagsläget är det här mina löst skissade planer.

Och, icke att förglömma: innan dess kommer jag att rida på en långtur under en vecka med min häst, bli moster ännu en gång och med största sannolikhet åka till Berlin. Så himla fint bara.

Jag tänkte på det imorse och kände mig så otroligt lyckligt lottad.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*KL*
Idag är jag glad för att...

- Jag har världens bästa sambo som snart kommer hem från jobbet.
- Vi är anmälda till ett event som jag har velat åka på hur länge som helst, men som jag har mesat ut från varje år... tills nu!
- Jag har obeskrivligt bra vänner som får mig att må bra och får mig att växa som människa.

Lite mindre seriöst är jag även glad för att jag fick följande leksaksannons skickad till mig idag:
230608_600.jpg
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl
Jag är glad över att jag orkar vispa grädde till mina muffins som står i ugnen.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Idag (och många dagar det senaste) är jag glad över att en (förvisso ångestframkallande) händelse fick mig att sluta träffa en kille som slösat bort ett halvår av mitt liv (ej förhållande, vi träffades bara). Det allra bästa med den händelsen är att jag träffade en annan kille som inte ens jättekräsna jag hittar något fel på :love: Och han är på väg hit nu igen!! :banana:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*KL*

Jag är så glad!

Solen skiner och jag har precis varit på Willys och fått tag i världens godaste laktosfria glass :D Och yoghurt! Ah! Lycka är att hitta goda laktosfria produkter :D
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad för att det är sol, mina gurkor växer som ogräs! Jag är glad att mina odlingar tagit sig, har hela fönsterbrädet fullt med basilika :d
Jag är glad att jag har något att göra på dagarna, även om jag inte tjänar några pengar. Jag har roligt och får träffa en massa trevliga hästar och människor!
Jag är glad att det känns som att saker och ting kommer ordna sig.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Idag är jag glad för att det är fint väder, jag ska rida den numera ohalta hästen och senare ikväll ge mig ut och springa en sväng!

Life is good helt enkelt :D
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Först och främst är jag glad för att jag gillar mitt jobb så himla mycket! Jag har roliga och utmanande (men ändå inte för svåra) arbetsuppgifter och jättebra kollegor. Och idag sa högsta chefen att jag är en pärla :D

Utöver det så håller vi på och säljer vår lägenhet, kontrakt ska skrivas ikväll. När det är klart kan vi andas ut lite och koncentrera oss på den nya lägenheten och allt vi ska göra med den.

Jag har dragits med benhinneproblem ett tag men det går åt rätt håll - vilket gör mig jätteglad - och jag hoppas kunna börja löpträna igen om två veckor. Tills vidare cyklar jag istället och det är rätt så skoj det också.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL

Just nu är jag glad för att min typ alltid upptagne bror precis ringde och frågade om jag ville hänga med på bio senare i kväll. Jag som såg fram emot en astråkig kväll hemma..!

Vi ska i och för sig se War Horse, som jag egentligen har försökt undvika att se, så jag kommer väl börja lipa och bete mig, men vad tusan ... :p Allt är bättre än att sitta hemma och bara vara galet uttråkad.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Jag är glad för att jag inte sitter och lipar precis nu iaf :D och för att det inte alltid känns som att jag kommer lipa sönder mig trots att den här post uppbrott-sorgen verkar vägra ta slut. hahaha lyckades knappt på få mig smink för att de satans tårarna var ivägen. orka!!!!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Har just sett på Lerin på Lofoten på SVT och de är så modiga de som är med. Idag pratade några om att de gått i behandling, och hur det...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 948
Senast: manda
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
6 139
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
879
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp