Bukefalos 28 år!

Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*kl*

jag är glad för att min skitjobbiga (men roliga iofs) projektkurs tog slut idag!

och jag är glad för att vågen imorse visade att jag nått mitt första delmål i min viktnedgång :banana: det och csn gör att jag får shoppa i helgen!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Idag är jag glad för vackert vårväder och sol. Och för att jag hade en trevlig kväll med några bukefalister igår :D
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Nästa gång får ni komma till Götet! :banana:

Jag är i alla fall liiiiiiite glad för att det är soooool och varmt!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*kl*

Jag är glad för att jag valt att hoppa av mattekursen som jag faktiskt inte behöver och även hoppa över högskoleprovet på lördag som jag faktiskt inte heller behöver. Jag kanske gör provet bara för att jag tyckte det var rätt kul sist, men bara kanske. Jag behöver inte höja mig mer för att ta mig in på jurist, jag kan faktiskt bara känna lugnet nu.

Så nu har jag bara ett heltidsjobb som behövs hinnas med, undrar vad jag ska göra med all fritid som jag kommer ha nu utan heltidsstudier vid sidan av jobbet. :D
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Bra tråd!

Jag är glad för att det är helt underbart väder ute, och för att jag varit ute på en 50minuters premiärtur på min nya cykel :D
Skall strax åka och handla för att kunna göra supermiddag ikväll :d
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL

Jag är lite glad för att jag gjorde en hämndgrej :D som jag kanske inte borde gjort men... Jag är alltid fruktansvärt snäll, och just nu väldigt ledsen och sårad. Det enda jag egentligen kan göra med de känslorna är att vänta ut dem, men det var skönt att agera, följa och vara lite taskig för en gångs skull också i stundens ingivelse. Gjorde inget totalt moraliskt oförsvarbart, bara ett mindre hugg i sidan (bildligt :D)!

Sen är det vååår! Och tarmen är ganska trevlig att plugga på (????)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Att jag ska gå på bio med mina föräldrar, det var flera år sen sist! :laugh:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Våååren är här! Strålande sol, varmt och jag har bränt mig i pannan! Plus att jag har vart på kurs och lärt känna nya hästar och hästfolk med trevlig inställning!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*KL*

Jag är glad för att jag har en så himla fin syster. Jag har verkligen tur som har henne.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Att jag haft en jättefin helg i Moskva med intressanta diskussioner och lärdomar och framför allt, nya fantastiska bekanta och vänner. Den här våren/vintern har varit skit i största allmänhet så det här var verkligen behövligt, så kul.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Gud vad kul att du fick en fin resa! :)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Idag är jag glad för att jag var crew på en awesome fest med awesome människor igår, och att jag råkade ha awesome sex med en löjligt het man både igår och idag. Livet leker! :D

(Yes, dagens ord är awesome! :angel:)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad för att det bara är 3 dagar tills jag ska åka och hälsa på pojkvännen! :love:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL

Jag är glad för att jag ska träffa min pappa och lillebror om mindre än två veckor =). (Senast var i mitten av januari).


//r
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Jag är glad för att mamma lyssnar på mig även när jag är ett sorgligt litet knytte konstant, så långt från vuxen och självständig som man bara kan komma... Stackars alla dem som växer upp utan den kärleken :(.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad för att mamma lyssnar på mig även när jag är ett sorgligt litet knytte konstant, så långt från vuxen och självständig som man bara kan komma... Stackars alla dem som växer upp utan den kärleken :(.

Åh jag brukar tänka precis samma sak!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
737
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Har just sett på Lerin på Lofoten på SVT och de är så modiga de som är med. Idag pratade några om att de gått i behandling, och hur det...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 009
Senast: manda
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
6 544
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
942
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • När den sista dagen kommer ...
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Åkerfräken
  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp