Bukefalos 28 år!

Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Alltså okej om jag är trivial men den här tråden är fett värd!!! Idag är jag glad för att det finns massa söta hästar att kolla på här på buke :D!!!! Och för att jag inte kommer dö om jag nu skulle kugga för första gången imorgon...
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL

Jag är glad för att det känns som att jag kommit igång med springandet (intervallandet), jag är glad för att jag tror jag kommer klara mattetentan nästa vecka och jag är glad för att jag börjar känna mig lite smal! :banana:

Sen är jag allmänt glad för att det är vår och för att livet känns bra just nu! Helt klart en positiv derivata på en sinuskurva ;)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*kl*

Jag är glad för att jag har lyckats överträffa en grupp utbildningsdeltagares förväntningar på en utbildning som jag och några av mina kollegor håller i. De trodde nog det skulle bli mest gammal skåpmat, men tji fick de; jäklar vad de har fått tänka. :devil:

Jag är glad för att det är helg, jag ska vila, vara ute massor och njuta av att inte ha en massa plugg hängande över mig.

Jag har säkert sagt det förr, men det tåls att sägas igen att jag är väldigt glad över min käresta.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Åh det var jag med när jag hade en käresta :D haha. Gud vad mysigt för dig! Nu försöker jag vara glad för de bra stunder vi ändå hade innan allt blev ohållbart. Huuuuuu så hurtigt sagt men vafan, orka vara cynisk om man nu inte måste.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Att jag gjort en väldigt osjälvisk och fin handling i dag. Trots att det skär mitt hjärta i bitar.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Jag är glad idag för att det känns som att jag kan klara tentan i Matte D som vi har på onsdag! Trodde verkligen inte det halvvägs igenom kursen men nu känns framtiden ljusare! :banana:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl
Jag är glad för att det har varit helt underbart väder idag och att jag dessutom varit ledig på en lördag för första gången på väldigt länge. Eftermiddagen spenderades i stallet med fina pållar och en underbar vän, nu ikväll ska jag bara mysa med familjen. Kan det bli bättre? :)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Skriver här jätteofta :angel: men typ.. tänker att det är lite KBT-igt! Idag är jag glad för att jag kanske klarade tentan jag hade igår. Sen har jag hur många fina vänner som helst!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Och jag skriver alltid efter dig. :D

*kl*

Jag är glad över att jag fått in nästan tio timmars träning denna vecka.

Jag är glad över att jag är klar med ännu en gymnasiekurs och nu har jag bara en superkort mattekurs kvar - som jag bara läser för att kunna höja mig lite på högskoleprovet - och sedan är jag HELT KLAR med allt vad studier heter fram tills universitetet i höst. Ska bli så gött att bara ha ett heltidsjobb istället för heltidsjobb plus heltidsstudier.

Jag är dessutom glad för att mitt lilla hjärta svarar bra på kortisonet och att irritationen i huden verkar ge med sig.

bild%25201.JPG
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Idag är jag glad för att det kändes så bra att springa! Och sen lyckades jag få hästen att gå bra de sista 10 minuterna trots att hon var helknäpp till att börja med.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Idg är jag glad för att jag blev placerad i båda klasserna jag red med min fina häst (som för dagen var extra vild) och det kändes så roligt att lyckas när man verkligen behövde lite revansch efter en dålig träning förra gången.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

- solen skiner
- fick en helmysig kväll igår med pappa och alla mina syskon
- deltog i SM i boxning i helgen, där jag tog hem guld samt en fet pokal för bästa damboxare i seniorklassen.

Sådana saker kan man leva på länge, länge. Bara att gräva fram den där känslan man hade då när livet bråkar med en.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad för att jag har nästan ett helt avsnitt kvar att se av The Walking Dead och att det äntligen börjat hända något i serien igen efter massa händelselösa avsnitt!

Och så är jag glad för att jag är på avsnitt 21 av säsong 7 av One Tree Hill och alltså har mer än två säsonger kvar att se! :heart


//r
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Åh tv-serier :heart

Jag är glad för att jag bestämt mig för att spara ut mitt hår! Och tror jag har lyckats trixa fram en frisyr jag vågar visa mig för allmänheten i :angel: utan att behöva använda plattång! Friskt och fint hår med balsam-metoden väntas!

Och jag äter chokladbollssmet utan dåligt samvete :D jag har kommit till insikt att jag kommer se likadan ut imorgon ändå :p
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Eller hur, ibland är tv-serier guld!

Vad kul med någon mer som sparar ut håret, det håller jag också på med, har sparat i ett år nu och har väl en dm hår nu ^^(rakade av allt för ett år sen). När det är utsparat ska jag göra dreads!


//r
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Grattis! Vad himla häftigt! :banana:

kl
Jag är glad för att jag ska iväg på min introduktion till jobbet snart, iih, spännande.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*KL*

Jag är glad för att jag ska åka till Berlin i juni! :D :D Har precis fått tag i billiga och bra biljetter och jag ser SÅ fram emot att få komma dit!

OCH OCH OCH: snart ställer vi om till sommartid. Sommartid :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Har just sett på Lerin på Lofoten på SVT och de är så modiga de som är med. Idag pratade några om att de gått i behandling, och hur det...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 948
Senast: manda
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
6 139
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
879
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp