MidnightSoul
Trådstartare
Hittar regelbundet en sån här i min lägenhet. Aldrig sett mer än en i taget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En textilmal ser det ut som, inte en vän i så fall.Hittar regelbundet en sån här i min lägenhet. Aldrig sett mer än en i taget.Visa bifogad fil 185969
Är det inte en mal?Hittar regelbundet en sån här i min lägenhet. Aldrig sett mer än en i taget.Visa bifogad fil 185969
NåjaEn textilmal ser det ut som, inte en vän i så fall.
Inte set några larver. Ser som sagt en i taget. Vet inte om det betyder att jag har larver eller inte. Liten fjutt är dom iaf. Katten brukar få tag på dom tillslut. Kan dom komma från grannen eller nåt om dom är så få? Denna har levt i duschen i 3 dagar.Är det inte en mal?
![]()
Fjärilen äter inget men larverna gör det dock...![]()
Ingen aning, men enligt @Rosett så verkar det som det iallafall. Det man kan göra är väl se om några kläder/textiler har hål i demInte set några larver. Ser som sagt en i taget. Vet inte om det betyder att jag har larver eller inte. Liten fjutt är dom iaf. Katten brukar få tag på dom tillslut. Kan dom komma från grannen eller nåt om dom är så få? Denna har levt i duschen i 3 dagar.
Jag har katt, det finns redan hålIngen aning, men enligt @Rosett så verkar det som det iallafall. Det man kan göra är väl se om några kläder/textiler har hål i dem![]()