Man vet att det är sommar när de börjar sälja de vita gurkornaGodaste saltgurkorna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man vet att det är sommar när de börjar sälja de vita gurkornaGodaste saltgurkorna![]()
Man vet att det är sommar när de börjar sälja de vita gurkorna![]()
Dalarna!Ååh, underbart!Ska också prova det någon gång i mitt liv.
Var i Sverige är detta ungefär? (Gissar på norrland då eftersom du nämner myggen! xD)
Alltså Jag hade tänkt skiva något positivt om att nektarinerna äntligen blivit goda igen och gin och tonic på min balkong har blivit ett ny sommargrej.Jepp. Tillbaka efter 1.5veckors ledighet och jag har jobbat från 8 fram tills nu med att lösa all skit som fuckat sig och jag har lite till att göra...
Håller med! Blir alldeles varm i själen bara av att höra vinjettenIngen sommar utan ”Sommar i P1”![]()
Den har väl aldrig gått som sommarlovsmorgon?Jag är inte så mycket för sommar, men doften av tjärsalva och flugspray har trevliga associationer. Och även vinjetten till Sailor Moon? Antar att det måste ha med någon sommarlovsmorgon att göra![]()