Vad är sommar för dig?

Jepp. Tillbaka efter 1.5veckors ledighet och jag har jobbat från 8 fram tills nu med att lösa all skit som fuckat sig och jag har lite till att göra...
Alltså Jag hade tänkt skiva något positivt om att nektarinerna äntligen blivit goda igen och gin och tonic på min balkong har blivit ett ny sommargrej.
Men så kom den, inte ens en vecka in på sommarschemat, den oplanerade personalkrisen. En superviktig anställd försvinner. Den nyckelpersonen som får hela sommarplaneringen att trilla omkull...
Jag börjar tro att det vilar någon slags förbannelse övet mig trots att inte har det minsta med personal/planeringen att göra. Men det är ju så här varje år oavsett var jag byter jobb till.
Kan man inte få en enda sommar utan total kris?

Jag är inte så mycket för sommar, men doften av tjärsalva och flugspray har trevliga associationer. Och även vinjetten till Sailor Moon? Antar att det måste ha med någon sommarlovsmorgon att göra :D

Jag är inte så mycket för sommar, men doften av tjärsalva och flugspray har trevliga associationer. Och även vinjetten till Sailor Moon? Antar att det måste ha med någon sommarlovsmorgon att göra :D
Den har väl aldrig gått som sommarlovsmorgon?

Sailor Moon min vän ödet är dolt går ej att se, vad som väntar dig, står i stjärnorna...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 703
Senast: Pratsch
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är... 2
Svar
27
· Visningar
6 086
Senast: Cocos
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 844
Senast: TinyWiny
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 147
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka