Vad betyder ♡?

Presto

Trådstartare
Många skriver det, ser ut som dom använder det som nån slags smile, men vad betyder det? ♡

Sv: Vad betyder ♡?

Det är ju ett hjärta... Vad betyder ett hjärta för dig? :) Betydelsen varierar kanske litegrann i vilket sammanhang det används också :)

bukehj%C3%A4rta.png

Haha, det blev ett hjärta på Buke så jag antar att du menade < 3? Det är alltså just ett hjärta, vippa skärmen åt vänster.

Smart, reflekterade inte ens över att det kunde se annorlunda ut på Prestos skärm! ;) Tyckte det var lite märklig fråga...

Så ser det ut på min skärm med, tre streck!!

sjukt att det är olika på olika datorer!

Men tack så mycket alla, då vet jag va det betyder ;)

Men wut, det där har jag aldrig sett! Men jag har å andra sidan aldrig sett det där hjärtat heller. Vad lustigt.

Ser hjärta i FF, android-chrome och ie. Men tre streck i chrome på datorn.

Kan det ha att göra med den senaste uppdateringen på chrome som kom igår?

<3 = Hjärta.

Min sambo trodde att det var en glasstrut :rofl:

För mig blir det är sånt hjärta-->♥ när jag trycker alt + 3

Senast ändrad:

:D Jag vet som sagt vad < 3 betyder (fast jag tycker fortfarande det ser ut som pungkulor med en kineshatt), men det var ju alltså inte det som avsågs i tråden, utan de där tre strecken som syns på Josefiines skärmdump här ovan.

:D Jag vet som sagt vad < 3 betyder (fast jag tycker fortfarande det ser ut som pungkulor med en kineshatt), men det var ju alltså inte det som avsågs i tråden, utan de där tre strecken som syns på Josefiines skärmdump här ovan.

Hahahha! :rofl:
Nu kommer jag också se pungkulor med kineshatt hädanefter!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Som lite "meningslös" motvikt mot annat viktigt i världen just nu: Har någon här testat ögonbrynsserum? Alltså Xbrow, likt Xlash? Och...
Svar
13
· Visningar
1 105
Senast: BernT
·
Relationer Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju... 13 14 15
Svar
280
· Visningar
13 914
Senast: Mia_R
·
Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 814
Senast: Enya
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka