Vad blir det för vegetarisk mat? Del IV

Här blev det pasta och broccoli med pesto. Borde gjort något protein till men det börjar bli enformigt med stekt tofu eller quornfilé. Har inte ork till att göra egna biffar eller så heller, även om jag egentligen föredrar kryddade baljväxter av olika slag.
 
:d
20220610_170827.jpg
 
Gurkmackor. Jag ska ta tag i matlagningen nästa vecka. Håller ni mig ansvariga? Minst två nya recept?
På vilket vis vill du vi ska göra? Jag kan utan problem tex kasta in lite roliga nya saker jag hittat och ge dig utmaningar att laga mat av en råvara :D
 
På vilket vis vill du vi ska göra? Jag kan utan problem tex kasta in lite roliga nya saker jag hittat och ge dig utmaningar att laga mat av en råvara :D
Kan ta mig an utmaningar om råvaror som finns i en liten icabutik eller möjligen i skogen:p Kan vara svårt! Men annars är jag på!

Annars hjälper det att bara veta att jag har någon att rapportera till. Tänkte göra en vegansk version av medeltida kött i mandelsås, till att börja med. Recept två är obestämt!
 
Kan ta mig an utmaningar om råvaror som finns i en liten icabutik eller möjligen i skogen:p Kan vara svårt! Men annars är jag på!

Annars hjälper det att bara veta att jag har någon att rapportera till. Tänkte göra en vegansk version av medeltida kött i mandelsås, till att börja med. Recept två är obestämt!
Min hjärna seriöst. Jag läste mandelnman å bara hugha....
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 486
Senast: Exile
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 273
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 057
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
5 730
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp