Vad ersätter förs??

caradan

Trådstartare
Ersätter den veterinär resor/inställelse avgift mm?
Blodprov?
Eller är det bara just behandling och medicin?
 
Min förs. på A***a ersätter INTE resekostnader samt mediciner. Resten ersätts. Mediciner ersätts om vet. ger hästen det vid besöket, men ej om du får recept att gå att hämta ut själv.
 
1800 i självrisk har jag.

När jag skaffade utökad för ett par år sen tror jag att hela försäkringen blev ungefär 300 kr dyrare om året. Det är det definitivt värt.

mandalaki
 
Tyvärr så kan jag inte göra någonting med min försäkring för min hsät är 21 år....annars så hade jag bytt bolag för längesedan!
Ska höra med dem om min självrisk, men atck för era svar!
 
Hepp :o, jag har ju också utökad kom jag på, höjde upp i somras. Så då täcker väl försäkringen allt, förutom att jag fick några resarvationer på höjningen.
Självrisken är på 1800:- var 100:e dag, samt att 20% får man ju hosta upp själv då.
 

Liknande trådar

Tjatter Ska ju en tur till USA och sällskapet jag åker med har en massa mediciner och verkar inte ta på allvar riktigt de här med att fixa rätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 325
Senast: sthu
·
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Lyan
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 174
Katthälsa I fredags kväll och natten mot lördag så fick min ena katt krampanfall, hon lades in på lördag morgon och då sattes epilepsi medicin in...
2
Svar
30
· Visningar
3 739
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp