Klänningsakuten?

@Lillelorden Bekänner redan nu att jag inte läst hela tråden men iaf första inlägget och några sidor av det senaste. Du har en superfin kropp och jag hade gärna bytt :) Där emot så håller jag med @pepp att den gröna klänningen tar över lite, och "gömmer" dig. Såg också att du i ditt första inlägg lagt ut en bild på en svart klänning som du tyckte om, nu vet jag inte hur du är med färger och så men denna nedan fanns på HM för 299 kr. Fanns i marin också men den rosa färger var ju så otroligt fin! Och känner man sig lite bar om armarna är ju en bolero eller någon sjal jättefint till :) Man kanske kan hotta upp klänningen med lite mer acessoarer? :)

hmprod
 
Morr. Tillbaka på ruta noll. Den var alldeles för stor och jag såg dessutom ut som en elefant i den.:mad:


(Inser det korkade i att prova kläder i värsta menssvullnaden)
 
Tusen tack för alla tips och allt tålamod! :love: :up: :)

Tyvärr fanns ingen tid att beställa en ny klänning eller åka in till stan och leta. Så jag körde på min backup, en klänning jag rotat fram för ett litet tag sedan på Gina Tricots rea för 99:-. Bröllopet gick av stapeln igår och jag kände mig fin och bekväm, så det blev jättebra till slut.
2014-08-03-1433_53de2c162a6b22bb33073577.jpg
 
Morr. Tillbaka på ruta noll. Den var alldeles för stor och jag såg dessutom ut som en elefant i den.:mad:


(Inser det korkade i att prova kläder i värsta menssvullnaden)

Men vad tråkigt :(

Har du något alternativ på G? Den gröna är superfin! Gillar verkligen färgen.
 
Tusen tack för alla tips och allt tålamod! :love: :up: :)

Tyvärr fanns ingen tid att beställa en ny klänning eller åka in till stan och leta. Så jag körde på min backup, en klänning jag rotat fram för ett litet tag sedan på Gina Tricots rea för 99:-. Bröllopet gick av stapeln igår och jag kände mig fin och bekväm, så det blev jättebra till slut.
2014-08-03-1433_53de2c162a6b22bb33073577.jpg


Snyggt! Jag har för övrigt samma klänning, men gav hela 149:- för min ;)
 
Tusen tack för alla tips och allt tålamod! :love: :up: :)

Tyvärr fanns ingen tid att beställa en ny klänning eller åka in till stan och leta. Så jag körde på min backup, en klänning jag rotat fram för ett litet tag sedan på Gina Tricots rea för 99:-. Bröllopet gick av stapeln igår och jag kände mig fin och bekväm, så det blev jättebra till slut.
2014-08-03-1433_53de2c162a6b22bb33073577.jpg

Jag gillar omlottgrejen på den här klänningen och den klär dig förstås toppenbra! Typiskt att det blir såhär, förövrigt, en handlar nåt nytt, dyrt(?) till ett speciellt tillfälle...och så slutar det som vanligt med något från garderoben.
 
Men vad tråkigt :(

Har du något alternativ på G? Den gröna är superfin! Gillar verkligen färgen.

Ja, det är verkligen fett tråkigt att jag har så svårt att trivas med min kropp, för det är ju egentligen där problemet ligger. I garderoben finns det gott om klänningar, men ingenting sitter som det brukar. Dessutom är det ganska mycket svart, dvs inte riktigt bröllopsfestutstyrslar.

Jag ska inte försöka handla på nätet igen, men jag ska(när jag svällt av igen) prova lite i butik. På sätt och vis bär det mig verkligen emot att en sån här grej får ta så pass mycket plats i min skalle, men samtidigt har jag alltid tyckt att kläder och mode är kul.
 
Alltså den här jäkla tråden. Ända sen jag klickade på länken med den där lisebergskaninklänningen så dyker den upp i reklam på facebook HEEEELA tiden. Jag vill inte ha den! :banghead: :cry: :mad:


(din backupklänning var fin Lorden!! tur att du inte köpte den hiskeliga liserbergskaninklänningen ;) )
 
@Lillelorden du är så jefla fin!

@allaandra jag gillar verkligen den klänningen. Lisebergskaninklänningen alltså. Vad är det för fel på mig då? :Eek:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Trodde aldrig jag skulle ens skriva detta men lite inspiration från Tranans tråd har jag fått… Klänningar. Jag har typ aldrig använt...
2
Svar
32
· Visningar
2 738
Senast: Tranan
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 220
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Vad står det i invitationen anående dress codel? I min bok respekterar man brudparets önskemål.
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 429
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Ska på alla bröllop i sommar som skjutits upp på grund av pandemin. Jag vill inte ha 'vanlig' kostym på mig, det är bara så tröttsamt...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
13 119
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp