Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?

Ledig dag, sett solskenet (inte orkat mig ut pga världens huvudvärk) och sett söta valpklipp (ifrån min eventuella uppfödare, men min ev valp är icke född än). Så otroligt söta 😍 så väntan tills de förhoppningsvis är min tur och hämta valp är ju om sisådär 11-12v 🙈
 
Trots en usel dag då jag låg till kl 15 så tog jag mig iväg till slalombacken och fick till några fina åk med yngsta dottern!
20240319_182512.jpg
 
Under dagens morgonpromenad la jag för första gången märke till de fina blomlådorna som kvarterets volontär-trädgårdsmästare fixat längs gatorna. Det görs som del av ett ideellt projekt som drivs av lokala krafter med syftet att göra området vi bor i renare, grönare och mer trivsamt på alla sätt. Ganska hemskt egentligen att jag inte noterat detta förut, de har säkert sett ut sådär i ett par veckor, men just idag stack de ut lite extra och gjorde mig väldigt glad.

20240320_083339.jpg
 
Under dagens morgonpromenad la jag för första gången märke till de fina blomlådorna som kvarterets volontär-trädgårdsmästare fixat längs gatorna. Det görs som del av ett ideellt projekt som drivs av lokala krafter med syftet att göra området vi bor i renare, grönare och mer trivsamt på alla sätt. Ganska hemskt egentligen att jag inte noterat detta förut, de har säkert sett ut sådär i ett par veckor, men just idag stack de ut lite extra och gjorde mig väldigt glad.

Visa bifogad fil 141446
Alltså, vart bor du?
Sitter här i uppsala och tittar ut på snötäcket som täcker marken.....
 
Har ar klockan 5:20 och jag ar glad for att jag varje Onsdag far sova lite langre varje Onsdag morgon for att jag borjar en timma senare. I dag vaknade jag till och med av mig sjalv.😎

Alltså, vart bor du?
Sitter här i uppsala och tittar ut på snötäcket som täcker marken.....

@Mineur bor i Scotland. :p
 
Hm....

Nästa fråga, @Mineur Har du plats för en till? Jag kan bo i garderoben!
Ja alltså nu är ju Glasgow kanske inte direkt känt för sitt trevliga klimat, men just vår råkar vi faktiskt göra ganska bra här borta! Garderoben är din men du lär vilja återgå till Uppsala framåt juni nån gång, när resten av världen förstått att det är sommar men Glasgow håller sig till typ 15 grader och moln :meh:
 
Ja alltså nu är ju Glasgow kanske inte direkt känt för sitt trevliga klimat, men just vår råkar vi faktiskt göra ganska bra här borta! Garderoben är din men du lär vilja återgå till Uppsala framåt juni nån gång, när resten av världen förstått att det är sommar men Glasgow håller sig till typ 15 grader och moln :meh:

Trots det ar Glasgow en av mina favoritstader i varlden. :heart
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 212
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 575
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 287
Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en...
2
Svar
21
· Visningar
1 815
Senast: OUL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp