Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?

Löste en svår situation på jobbet på ett väldigt bra sätt. Det kändes verkligen jättebra.

Sedan är jag glad åt att äntligen ha fått en kunnig, noggrann och vänlig läkare. Tidigare läkare har varit så svåra att kommunicera med att det sällan blivit helt bra. Nu känns det mer hoppfullt.
 
Det här är äkta guld om man frågar mig!
Ja! Jag har ju iofs haft lyxen att de dagar jag öht hunnit rida kunnat göra det i ljus i vinter.
Men i gengäld har det varit i snitt 3 dagar/vecka jag inte hunnit/orkat. Ibland mer, ibland mindre. (Jobbar 12h pass, på gott och ont).
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 094
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 487
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 237
Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en...
2
Svar
21
· Visningar
1 800
Senast: OUL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp