Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man kan allt bli rejält utslagen av en vanlig skiten förkylning också, speciellt om man är sänkt av någon annan anledning också (som väl @tanten är väl?). Man behöver inte vara en hel karl för det ;)

Så sant! Är kroppen redan utsatt för påfrestning så är den känsligare helt klart.
Har aldrig träffat nån med en mansförkylning så jag har ingen aning om hur man ska vara ;):p Min sambo blir bara sänkt om han får flunsan, vanliga förkylningar verkar inte vara så farliga enligt honom :)
 
Jag är förbannad. Någon eller några tyckte att min bil såg för hel ut och krossade en bakruta. Glas i halva baksätet och en trist avslutning på en bra kväll på stranden med kollegor.
Har dammsugit bilen och tejpat för rutorna samt haft tröstsex. Strax dags för lite chips också!
 
Jag är förbannad. Någon eller några tyckte att min bil såg för hel ut och krossade en bakruta. Glas i halva baksätet och en trist avslutning på en bra kväll på stranden med kollegor.
Har dammsugit bilen och tejpat för rutorna samt haft tröstsex. Strax dags för lite chips också!
Fy vad trist.
 
Man kan allt bli rejält utslagen av en vanlig skiten förkylning också, speciellt om man är sänkt av någon annan anledning också (som väl @tanten är väl?). Man behöver inte vara en hel karl för det ;)
Kom att tänka på en sak jag hörde om gransocknen .Där anvädnas ordet karl när något är bra när dom talar mål och för länge sedan sa var det en äldre dam som hette Albertina som blev väldigt sjuk och kanske inte skulle klara sig och då var det en äldre herre som sa .Det blir alldrig karl mer av Albertina:D
 
Strax sängdag .Har fått lite gjort efter jobbet .
Klippt gräsmattan .Sovit 1,5 timme och börjat med pallkragarna som jag fick lös bara 4 av 6 men en var så trasig att den inte kunde användas och en var inte bra så jag åkte på jobbet och bytte en där för den duger på en pall med gods men såg inte snygg ut att odla i .Så nu har dom tre fått sig 2 omgångar med trallolja .Så i morgon efter regnet så blir det att blanda kompost med lite sand och såjord uppe på det men först markduk i botten
 
Jag lever och är tillbaka efter att bott i studieböckerna och fått in sista inlämningen i kväll :up: Nu laddar jag om inför dom fyra proven nästa vecka :devil:

Fina hästen gick i alla fall på alla fyra i dag :bow: . Det verkar som att den sista träflisan jag fick bort i går var den sista, hoppas jag :cautious:
Livet känns faktisk ganska okej just nu. Allt hårt jobb ger resultat även om jag sliter mig gråhårig emellanåt. I kväll blev jag påmind var jag startade min resa och hur långt jag faktiskt kommit efter alla år. Och det känns bra så jag kör vidare på samma spår ;)
 
Den goda sömnen lyser med sin frånvaro igen. Stressdrömmar och vaknade av att jag trodde att någon försökte bryta sig in i lägenheten :down:
 
Jag ar inne pa mitt andra glas vin ... pa ganska kort tid och jag ar lullig. :grin: Da jag varit sa upptagen med hundar och hastar hela dagen ar jag vard det. Jag har tranat hundar halva dagen, under tiden har jag varit barnvakt till barnbarnet pa 6 manader ... och nu i kvall var jag ivag och checkade in "the posse" ... sa jag tror jag gar med dar.
Det var super kul i Florida sa det lar nog bli kul har ocksa. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 479
Senast: Marita73
·
Svar
1 012
· Visningar
53 262
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
58
· Visningar
2 925
Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
30
· Visningar
2 169
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Flytta eller ej?
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp