Bukefalos 28 år!

Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man kan inte anklaga min ena systerson för att vara oartig.
"Mormor, jag vill ha en kram".
Syster: "men mormor ska med"
Systerson: "Men mormor är bedårande vacker så man inte kan låta bli fattar du väl?"

:D

Nu ska hela den där familjen iväg på släktkalas, ena kusinen fyllde 30 igår. Mamma sa till mig förut att hon skrev med mitt namn på kortet men det fick hon ta bort illa kvickt.

Själv åker jag till en vän för att spela spel och äta lite mat.


Det barnet kommer att kunna fa mormor till precis vad som helst! :p :D
 
Det värsta är att vi kör bara Harry Boy, pappa fick bestämma (tidigare har han inte lagt alls) så okej det är ju kul att han vill vara lite deltagande på så vis åtminstone. Jag blir gråhårig på det men är ju roligt att han kommit igång igen alls så bara vara tyst och låta det vara så.
 
Kom hem från att handla. Tog inte med mig nyinköpta dramaten väskan eftersom jag inte skulle handla mycket. Jo men visst, trots att jag inte fick tag på det viktigaste jag gick dit för - frysta jordgubbar eftersom det var utplockat som fasiken så trodde jag aldrig jag skulle komma hem med mina kassar. Badade i svett när jag till slut kom hem och allting var halvtinat. :meh: Så där riktigt vidrigt varmfuktigt. Det är därför man inte ska gå och handla ofta, det blir alltid mer än man tänkt sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
614
Senast: em76
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
12 13 14
Svar
273
· Visningar
10 656
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
2 3
Svar
45
· Visningar
815
Senast: Unafraid
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp