Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att gå till affären , men det är bra mulet så avvaktar lite.
Onödigt att gå i spöregn om jag inte måste.
Tvättar och håller på att röja lite.
 
Hej hej, jag lever men har häcken full *vinkar lite* :up:

Särbon har ju varit här (åkte idag) så nu har jag ännu mer att göra i form av ris, han har gjort lite motorsågsmassaker på några träd som skulle ner :devil: Så jag är ute och springer omkring och försöker göra allt samtidigt men det är kul (plus att jag försöker hålla fast tanken på hur fint det kommer att när jag ser allt kaos det är nu :rofl:)
 
Ute på cykeltävling idag med. Det är väldigt roligt att kolla på men jag blir lika fascinerad varje år av hur svårt många verkar ha att förstå skyltar och vakters direktiv.
 
Jag tror att jag har myrror i brallan.
Fick äntligen bort stora högen framför huset :bow: !
Och har börjat kratta men så mycket myror :nailbiting

Blivit bjuden på middag ikväll eller snarare grillning så nu ska jag äta lite tomatsoppa bara och sedan hinner jag tömköra två hästar kanske hinner jag klippa gräset och sen ska jag sanera mig själv :p
 
Jag har gått en promenad. Det var varmt och fuktigt i luften. Sen monterade jag kombivagnen jag köpte förra helgen och efter det tömde jag ett par urnor med gammal jord. Nu har jag precis fått i mig mat och ska väl snart plantera i de där urnorna. Sen skulle det vara bra om jag kunde gräva upp plantor från de rabatter som ska restaureras och plantera dem på annat håll.
 
Sitter på ridbananoch fikar. Första (och värsta) långsidan är nu klar. Har rensat bort mängder med ogräs (bland annat lupiner från helheter!). Råkade dessutom gräva upp både en padda och en kopparödla. :laugh:

Inser dock att jag nog får avsätta ytterligare en lördag till det här projektet.
 
Strålande solsken hela dagen. Dags att gå och handla efter Sverige matchen. Börjar just åska och spöregna. :meh: Men nu går jag och handlar ändå!

Eller kanske väntar ett tag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
194
Senast: em76
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
8 147
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Rie
·
Svar
1 332
· Visningar
137 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp