Bukefalos 28 år!

Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är så less på värmen nu :arghh:

Jag mår både fysiskt och psykiskt dåligt när det är så här varmt. Vill kunna andas ordentligt och göra saker igen. Vi (jag och jorden) behöver vatten i form av regn nu innan allt bränns sönder.
 
Avslutat mitt em-kaffe, men har ingen som helst lust att gå ut och göra något vettig :meh:
Trädgården ropar men jag vägrar att svara.
 
Gör klyftpotatis i airfryern till barnet och kompisen som är över idag som mellanmål. Klyftpotatis till mellanmål funkar när kompisen har allergier mot det ena och det andra, annars inte ett så vanligt mellanmål :p
Ska väl börja packa sonens väska inför morgondagen. Han ska med skolan till GBG. Åka tåg dit och vilja åka hem sen :nailbiting:
Farmor och farfar erbjöd att hämta på tågstationen och få sova över mot att han åker hem igen :D Så jag slipper köra och hämta honom och läraren som måste stanna kvar O_o :laugh:
 
Jag somnade jättesent igår och nu kommer jag inte igång med rapportskrivandet :meh: Det är ingen katastrof då det som är kvar är avslutande diskussionen och abstractet, sen är det bara finlir. Men handledning på tisdag och inlämning på torsdag gör det lite nervöst ändå, speciellt med den korta skrivtiden vi har. Funderar på att tvinga ut några få rader på diskussionen bara för en start och sen skita i det för dagen. En rejäl promenad ikväll o somna tidigt så kanske det går bättre imorgon :)
 
Låg nivå här, känner mig värre sänkt än jag hade hoppats på av förkylningen men på benen än så länge.
Så rengöring av diskmaskinen fick bli dagens nytta, väldigt smidigt att den rengör sig medans jag sitter och slöar och dricker cappuccino som inte smakar riktigt superbra tyvärr, dumma halsen.

Kallt ute idag,+18° inte okej och framåt midnatt ska det vara 14-15° bara och det blåser om jag är vaken blir det inte bara tröja som nu utan även jacka med andra ord :banghead:
Jag har ju sagt att det är våren som är på gång och jag hade rätt!
 
Jag är så less på värmen nu :arghh:

Jag mår både fysiskt och psykiskt dåligt när det är så här varmt. Vill kunna andas ordentligt och göra saker igen. Vi (jag och jorden) behöver vatten i form av regn nu innan allt bränns sönder.
Och jag nästan frös när jag gick ut idag betydligt svalare och till och med en liten liten regnskur typ så dammet la sig i alla fall men långt ifrån tillräckligt
 
Sitter i bilen vid stallet och samlar energi för att gå och byta om. Börjar känna av att jag varit vaken sedan 2.20.

Och så saknar jag värmen. :arghh::arghh::arghh: Här blåser det idag, är inte alls lika skönt som igår när det var 30 grader.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
649
Senast: em76
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
12 13 14
Svar
274
· Visningar
10 751
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 027
Senast: Linta
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp