Bukefalos 28 år!

Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att sätta sig och plugga igen... var så skönt att jobba i förmiddags och låtsas som plugget inte existerade :angel: Längtar så fruktansvärt efter examen nu!
 
För den som bryr sig kan jag meddela att min sambos ryggoperation har gått bra idag. Kirurgen har precis vart in igen och pratat om att han är väldigt nöjd själv med resultatet :bow:

Nu väntar ett par dagar på sjukhuset innan han får komma hem och rehabba i 6-8 veckor och sen borde han vara ok att slussas in i jobbet igen.

Stor lättnad!!!!!!!!!!!

Jag är hemma och firar med ett glas vin själv. Åker tillbaka i morgon och spenderar dagen där
Å vad bra!! Fantastiskt! Grattis :bump:
 
Är i Falun och tittar på en bil, vi åkte tåg hit och jag insåg att sist vi åkte tåg var vi i England. Känns lite vemodigt faktiskt, föll totalt för England och London.
 
Sitter på en jäkla parkering i Nossebro...

Blåser, molnigt och enstaka regndroppar. Bara 1h kvar sen drar jag. Till och med hunden har tröttnat
 
Ligger i soffan och väntar på att Win10 ska sluta uppdatera sig. Håller på en halv :meh: evighet. Borde gå och diska under tiden. @hallonsaft om vi bott närmare varandra hade du fått en del av mitt ullschampo. En hel flaska och 20 ml per tvätt. :meh:
 
@Seabaz skönt att höra att det har gått bra med sambon! :heart


Jag är helt slut men ändå helt okej dag, jag skulle ha slutat 14:30 men så ringde resursenheten och undrade om jag kunde tänka mig två timmar på fritids också, så jag hoppade in där också. :D Helt okej och ganska mysigt att få pyssla lite och småprata. :D
 
Barnet cyklar själv :banana:
Hon hade med sig en kompis hem idag som visade hur man gör. Det var sista pushen som behövdes för att fixa det själv :heart (Tack kompisen!)
Sen att hennes pappa lovat henne 200 kr när hon fixar det och jag en ny cykel var nog en liten morot det med :D
Ja, jag är ju så blödig att jag fällde några lyckotårar :o

 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
20
· Visningar
1 047
Senast: VLMF
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
11 872
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
2 356
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarföräldrar 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp