Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Vad gör han? Svara fort! :)

E

Elvis

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Hmm... ????? Jag har en hankatt (kastrerad) på snart nio höstar :)! Ibland ställer han sig mot till exempel mitt ben eller väggen, med svansen mot. Och bara skakar, så hela svansen vibrerar.... :crazy: Vad gööööör han? Är det revirmarkering? Och utsöndrar han ngt trots att han är kastrerad? Mkt tacklsam för svar!

Ja, det är samma beteende som katter som strilar, så länge han bara "visar beteendet" är det ju ingen fara... Det finns både kastrater och honor som markerar.

S

Sirren

Min sambo såg vår honkatt göra detta, men hon "duschade" ut nåt (utomhus). Såg ut som revirmarkering.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6450 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
372
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
354
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
195
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
183

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Smörja mulen med?
  • Veka kotor och x bent

Omröstningar