Vad gör man en lördag i närheten av Vansbro?

wippi

Trådstartare
Nästa helg är det dags för mig att plaska lite i Vansbro. Men mellan loppen önskas något att hitta på.
Simmar på fredag eftermiddag så har såldes kvällen att spendera med något. Lördagen är helt "fri" från simning så har en hel dag att spendera..
Då det är simning igen på söndagen tänker vi oss någon aktivitet som inte är en heldags tuff strapats.
Några mil hit och dit förflyttar vi oss utan problem och är öppna för alla tips. Vad får man helt enkelt inte missa?
 

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
33 330
Senast: cirkus
·
Äldre Ni är många som varit så underbara, tålmodiga, stöttande och omtänksamma under mitt helvetes år 2013 <3 Efter brännskador, 4...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 580
Övr. Hund Igår var det dags för sommarveckornas höjdpunkt- tävling :D. Min klubb i Uppsala anordnade tillsammans med Märsta så var funkis på...
2
Svar
21
· Visningar
1 728
Senast: Kibani
·
Övr. Barn Nu har det blivit lite strul kring bonusbarnet, kring hämtande och lämnande i alla fall. Jag känner mig anklagad för att inte ta ansvar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
14 610
Senast: eyz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp