Bukefalos 28 år!

Vad gör min granne?

Kom på ett pokergäng till. Granne med mitt ungdomsstall hade en man ett liten gård, där träffades han och en hög med gubbar i en liten rucklig stuga. Sen byggde han ett riktigt hus på tomten och flyttade dit med frun. Då tog pokern slut.
 
Dom spelar säkert poker. Pappa och hans polare träffades en gång i veckan mitt på dagen och spelade 2-3 timmar och åt smörgåstårta eller annat färdiglagat. Pensionärer...
Ålder ca 30 år till pensionärer. Kan vara kort.
 
Om du nu verkligen vill ha reda på så mycket du kan få utan teknisk bevakning så ta bilnumren på alla bilarna, kolla upp vem som står som ägare och kolla upp dels var ägarna bor och var dom jobbar och slå ihop den informationen så ser du om dom har något gemensamt. Man kan få mycket information via fejjan, Linkedin och google. :idea:
 
Kom på ett pokergäng till. Granne med mitt ungdomsstall hade en man ett liten gård, där träffades han och en hög med gubbar i en liten rucklig stuga. Sen byggde han ett riktigt hus på tomten och flyttade dit med frun. Då tog pokern slut.
Han kanske smyger hit när frun jobbar:D
 
Om du nu verkligen vill ha reda på så mycket du kan få utan teknisk bevakning så ta bilnumren på alla bilarna, kolla upp vem som står som ägare och kolla upp dels var ägarna bor och var dom jobbar och slå ihop den informationen så ser du om dom har något gemensamt. Man kan få mycket information via fejjan, Linkedin och google. :idea:
Det orkar jag inte. Det är därför jag frågar Buke. Buke vet allt :):up:
 
Det orkar jag inte. Det är därför jag frågar Buke. Buke vet allt :):up:
"Orkar inte"? Ja då är du inte tillräckligt nyfiken då för man orkar allt man vill. ;)

Ibland kan det löna sig att vara lite mer än lovligt nyfiken, det har vi bevisat mer än en gång här när buset kollat läget om höstarna.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 577
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 845
Senast: Luff
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
12 476
Senast: Korven
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
9 634
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp