Bukefalos 28 år!

Vad gör min granne?

Det händer iiiiingentiiiing:(
Så det måste ju vara bevis nog för att det var Bukemaffian som var här och vi skrämde bort dem:crazy:

Så nära att deras identiteter blev avslöjade:cautious:

Men det har ju varit nyår, då brukar många reflektera över det gångna året, sig själva och hur deras liv ser ut. Kanske är aktiviteterna i grannhuset så syndiga att de inblandade har som nyårslöfte att bli bättre människor och låta bli?
Vänta bara tills vårkänslorna sätter in och de inte kan motstå sin dekadenta hobby! :yuck::cautious::yuck::cautious:
 
Men det har ju varit nyår, då brukar många reflektera över det gångna året, sig själva och hur deras liv ser ut. Kanske är aktiviteterna i grannhuset så syndiga att de inblandade har som nyårslöfte att bli bättre människor och låta bli?
Vänta bara tills vårkänslorna sätter in och de inte kan motstå sin dekadenta hobby! :yuck::cautious::yuck::cautious:

Vi får hoppas.
Eller så är de dina grannar nu :cautious:
 
They are back!!!! :o
Det är åter igen paret i röda bilen. Bara dom.
Grannen var här igår ett par timmar. Annars har huset stått helt tomt sen innan jul.
Det kanske har varit svårt att smita iväg för vänsterprassel under julledigheten? Jag tror det är vad det handlar om.
 
They are back!!!! :o
Det är åter igen paret i röda bilen. Bara dom.
Grannen var här igår ett par timmar. Annars har huset stått helt tomt sen innan jul.
Det kanske har varit svårt att smita iväg för vänsterprassel under julledigheten? Jag tror det är vad det handlar om.
Men varför åker grannen dit och städar/förbereder innan dom ska komma och vänsterprassla :confused:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 566
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 827
Senast: Luff
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
12 441
Senast: Korven
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
9 588
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp