Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha nej @Malin_L

Just nu har jag ytliga problem. Kan inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig imorgon.
Fördelen med den rosa är att den är bekväm. Nackdelen är att den är kanske lite tråkig och svår att hitta accessoarer till..?

rodebjerrosa1.jpg

strawhat1.jpg


Vad tycker ni?????
Kaos alltså över dessa ytliga val i livet
Outfit nr 2, tycker jag!
 
Hos mamma, lite trött men mycket nöjd efter drygt ett dygn på sjön. Har bränt näsan lite, det känns som sommar.
 
Haha nej @Malin_L

Just nu har jag ytliga problem. Kan inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig imorgon.
Fördelen med den rosa är att den är bekväm. Nackdelen är att den är kanske lite tråkig och svår att hitta accessoarer till..?

rodebjerrosa1.jpg

strawhat1.jpg


Vad tycker ni?????
Kaos alltså över dessa ytliga val i livet

Outfit två, helt klart. Du är en färgrik person så den passar dig bättre helt enkelt :love:
 
Här har varit varmt som en öken idag. Har inte orkat göra mågonting Så nu på eftermiddagen tog jag fram gräsklipparen och slet runt med den.
Har nu duschat, hoppat i myskläder, hällt upp lite rött och pillat ihop lite småplock i en skål. Bänkat mig på altanen med en bok. Här ska jag sitta ett tag nu!!!!:)

Om inte skogsbranden som är i området sabbar mitt altanmys....:(
 
Konstaterade just att tråden "Vilken säng?" var över (höhö) tråden "Hämta dildo hos grannen" i listan över Senior-inlägg O_o

Tillägg: "Vad gör ni? 3" var ovanför båda trådarna! :nailbiting:

Lättroad, jag? Nej, absolut inte :p
 
Just nu tittar jag på top ger och dricker mineralvatten i ett försök att återställa den något haltande vätskebalansen efter dagens slarv i solen.
 
Sådär ja, hemkommen och sitter å smuttar på min flädersaft igen. Värdinnemötet var bra, god mat, blev ståendes på parkeringen och tjöta lite. Nu vankas det säng, först kyla ut sovrummet så det går att sova.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
205
Senast: Gramse
·
Skola & Jobb Jag har jobbat med färdtjänst och det trivdes jag bra med. Roligt att göra något nyttigt och kunna hjälpa människor. Tyvärr var chefen...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 648
Senast: Nepenthe
·
IT & mobiler Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i...
Svar
10
· Visningar
438
Senast: Soffan74
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 029
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp