Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Langtar efter mina "tjejer" ... de har hur kul som helst utan mig, har gar dock tiden mycket saktare nar man inte masta flanga ut med hundar titt som tatt. ;)

Princess Diva och en "pesky" liten border terrier valp. Miss Mandy har dragit sig tillbaka och ligger bakom Lisa for att fa vara i fred. Hon tycker INTE om nar valpar klattrar pa henne. lol
Jag förstår henne. Jag gillar inte heller när ungar klänger på mig ;)
 
Det åskar och blixtar. Betalar räkningar. Funderar på om jag verkligen ska åka med på skyddsträningen som jag sagt. Inge vidare väder för att sitta ute.....
 
Försöker få väderbestämmarna att tala om för mig vilket väder det är över Malmö New Stadium klockan 20-23 imorgon kväll. Det går inte alls särskilt bra.
 
När man sätter upp luckor, broderar, sätter upp en list och fixar sidan på ett skafferi och klipper gräsmattan tre gånger (inte klippt på hela sommaren), krattar ihop gräset och sedan skickar en massa kod till en annan doktorand elev hellre än att jobba själv fast man har en massiv deadline på Fredag och typ inte gjort något alls (jo jag öppnade ett av dokumenten och suckade, sen läste jag en halv artikel som var svår att följa).

Jag känner mig trött. Gosar katt istället.
 
Jag försöker boka tid för cellprov. Det går givetvis inte att göra på nätet utan bara på telefon. Får vänta till en ledig dag så jag slipper delge de intagna hur min livmoderhals mår :p
 
Har nattat dottern som tidigare ikväll gick omkring i trädgården med moster som är på besök från Skåne, när vi andra hel plötsligt hörde skrik. Då hade dottern typ klivit på ett bi :( syrran som var med henne fick bort biet och andra syrran fick ta bort gadden när jag höll barnet. Det tog som på sidan av hälen. Aj aj och massor av gråt! Fick i henne en halv av mina antihistamintabletter och lite alvedon och fick duscha henne innan sängdags så hon morskade på sig iaf. Men det kan nog vara ömt att ha skor imorrn :down:

Själv ska jag just nu sätta mig och läsa min nya bok, Änglarna i Wattholma :up:
 
Har nattat dottern som tidigare ikväll gick omkring i trädgården med moster som är på besök från Skåne, när vi andra hel plötsligt hörde skrik. Då hade dottern typ klivit på ett bi :( syrran som var med henne fick bort biet och andra syrran fick ta bort gadden när jag höll barnet. Det tog som på sidan av hälen. Aj aj och massor av gråt! Fick i henne en halv av mina antihistamintabletter och lite alvedon och fick duscha henne innan sängdags så hon morskade på sig iaf. Men det kan nog vara ömt att ha skor imorrn :down:

Själv ska jag just nu sätta mig och läsa min nya bok, Änglarna i Wattholma :up:
Åh, men stackars A. Vilken otur. Hoppas det snart blir bra igen. :)

Tittar på vetenskapens värld som faktiskt handlar om något som intresserar både mig och sambon för ovanlighetens skull. :p Sambon tittar för det tråkiga faktum att det var krigsskepp och jag tittar för att det handlar om Erik XIV och den epok som är 'min'. Synd att det ska vara tråkiga krigsskepp inblandade bara. :angel:
 
Känner mig riktigt nöjd med huliganen efter 3 km promenad i bebyggelse! Han blev bara lite exalterad när ett gäng småhundar skällde ut honom men annars gick han fint hela promenaden! :love: fläskpannkaka uppäten och nu ska jag försöka tvinga ungarna i säng... :meh:
 
Åh, men stackars A. Vilken otur. Hoppas det snart blir bra igen. :)

Tittar på vetenskapens värld som faktiskt handlar om något som intresserar både mig och sambon för ovanlighetens skull. :p Sambon tittar för det tråkiga faktum att det var krigsskepp och jag tittar för att det handlar om Erik XIV och den epok som är 'min'. Synd att det ska vara tråkiga krigsskepp inblandade bara. :angel:
Ja så himla typiskt! Hon hade trampat på en tistel på dagis också så det var synd om hennes fötter ikväll :down: men hon kunde iaf gå på foten innan hon somnade ;)
 
Vi hittade precis ett hål i golvet vi inte riktigt hade väntat oss. Det var fyllt med grenar, sand och det är tydligen in dit ventilationen till köksfläkten har gått. Effektivt.
Udda :D
Vi hittade grenar och två döda kajor ovanför vår köksfläkt :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
171
Senast: Gramse
·
Skola & Jobb Jag har jobbat med färdtjänst och det trivdes jag bra med. Roligt att göra något nyttigt och kunna hjälpa människor. Tyvärr var chefen...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 437
Senast: Nepenthe
·
IT & mobiler Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i...
Svar
10
· Visningar
395
Senast: Soffan74
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
962
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp