Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är inget fan av måndagsmorgnar. Eller morgnar öht egentligen :p

Trött efter att ha varit på äventyr med hundarna med hundklubben igår. Jag har väldigt svårt för sociala situationer så jag kommer nog vara trött hela veckan. Men ibland måste man ju försöka vara 'som folk'.

Ska köra till stallet strax, monsterhästen ska få massage. :)
 
Sitter på jobbet och har just konstaterat att jag inte behöver åka till sjukhuset och sy min tå som fångade kniven jag tappade i morse vid frukosten.
 
Tror jag håller på att avlida. Fick en hel timmes sömn i natt, sitter och väntar på att elektrikern ska anlända. Har redan typ städat huset och tvingat maken att åka till Bauhaus.

Ny ska det jobbas, typ. Fast kaffet i morse var helt värdelöst :wtf: Tur att det finns en söt katt!
 
Försöker uppbåda ork att åka till stallet. Jag vet inte varför men idag vill jag inte hästa alls utan bara ligga i soffan och slöa.
 
Det regnar ute och jag har sån god lust att bara springa ut och springa runt i regnet, har inte sett regn på över 3 veckor och gräsmattan har blivit gul. Avstod dock, då jag inte vill chocka grannen med mina impulsiva barnasinnen. :rofl:
 
Det regnar ute och jag har sån god lust att bara springa ut och springa runt i regnet, har inte sett regn på över 3 veckor och gräsmattan har blivit gul. Avstod dock, då jag inte vill chocka grannen med mina impulsiva barnasinnen. :rofl:

För ett par år sen stod jag i tröja och trosor och dansade i regnet. Det hade varit extremt varmt väldigt länge. Jag tror grannarna här i Småländska lilla byn har överseende med mig eftersom jag pratar "stockholmska" ;)
 
För ett par år sen stod jag i tröja och trosor och dansade i regnet. Det hade varit extremt varmt väldigt länge. Jag tror grannarna här i Småländska lilla byn har överseende med mig eftersom jag pratar "stockholmska" ;)
Jag bryter förvisso på västgötska och smålänska numera, men det spritter lite i kroppen att göra något liknande Ronja Rövardotter. :laugh:
 
Hoppsan, gjort klart jobbet för idag, gick fint i sällskap av Ulla Skoog! :up: Nu ska jag väl ta tag i den där tråkigare delen som disken :cautious:
 
En diskmaskin ur plockad och fylld, en kurs i connect avklarad (dock bara någon nyhet för mig men det var ett måste inför komman kurser) och nu borde jag kanske äta lunch? :cautious: Jag tror jag har rester i kylen...
 
Langtar efter mina "tjejer" ... de har hur kul som helst utan mig, har gar dock tiden mycket saktare nar man inte masta flanga ut med hundar titt som tatt. ;)

Princess Diva och en "pesky" liten border terrier valp. Miss Mandy har dragit sig tillbaka och ligger bakom Lisa for att fa vara i fred. Hon tycker INTE om nar valpar klattrar pa henne. lol
 
Tänk så mycket bättre man (jag) tar hand om sin häst. Själv kan jag gå och älta i flera veckor om det verkligen är nödvändigt att köpa nya skor till mig själv för typ 249 kr (det är ju inte så stora hål i de jag har nu, de håller nog egentligen några månader till...). Men minsta lilla jag misstänker inte är tiptop med fröken Monster så masseras det, tillskott inhandlas, nya skor, bett, täcken, sadlar... Osv.

Tänk om jag lagt en tiondel av energin och intresset på mig själv. Men det är helt ointressant. :p

Nymasserat Monster nu i alla fall och fick på sig ett nytt mysigt täcke så hon inte blir kall efter behandlingen eftersom det regnar som bara den här idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
171
Senast: Gramse
·
Skola & Jobb Jag har jobbat med färdtjänst och det trivdes jag bra med. Roligt att göra något nyttigt och kunna hjälpa människor. Tyvärr var chefen...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 437
Senast: Nepenthe
·
IT & mobiler Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i...
Svar
10
· Visningar
395
Senast: Soffan74
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
962
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fjordingtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Hage

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp